וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון לא צפוי לקבל שכר כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל

24.10.2019 / 9:54

חסון לא מתכוון להעלות את הנושא, על אף שכראש המנהלת קיבל שכר: "החלטתי לחזור לכדורגל רק מתוך אהבה ודאגה לכדורגל הישראלי"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אורן חסון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל המיועד, לא צפוי לקבל שכר במסגרת תפקידו, כך טוענים ביומיים האחרונים חברי הנהלה בהתאחדות לכדורגל ששוחחו עם חסון השבוע ואמורים להשתתף בישיבת הנהלת ההתאחדות לאישורו ביום רביעי הבא.

על פי חוק העמותות, יושב ראש תאגיד ציבורי כדוגמת ההתאחדות לכדורגל לא יכול להרוויח משכורות חודשיות אלא חייב להסתפק בהחזר הוצאות שונות. גם אם חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל ירצו לשנות את התקנון ולהעביר החלטה לפיה יושב ראש ההתאחדות לכדורגל יוכל ליהנות משכר על מנת שיהיה לו יותר אטרקטיבי לשאת בתפקיד, רשם העמותות צפוי להתנגד לכך.

לדברי גורמים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל, שכאמור שוחחו עם חסון השבוע, הם לא התרשמו שהוא רוצה להעלות את נושא השכר וזאת למרות שכאשר כיהן בתפקידיו כמנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל ובהמשך כיושב הראש שלה, הוא עשה זאת בשכר. "החלטתי לחזור לכדורגל רק מתוך אהבה ודאגה לכדורגל הישראלי", הסביר חסון את החלטתו בשיחות שקיים עם גורמים בכדורגל הישראלי. "מאחר שהתפקיד הזה נותר מיותם זמן רב מדי, החלטתי שצריך לקבל החלטה ולהעמיד את עצמי לבחירה".

על פי הידוע אין בקרב חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל מישהו שמתנגד למינוי של חסון שכאמור צפוי לקבל את אישור ההנהלה בישיבתה ביום רביעי. היחיד שהביע התנגדות אבל לא לחסון אלא לכל הליך הבחירה של יושב הראש הוא חבר ההנהלה ליאור שחטר, שמתכוון להעלות לסדר היום בישיבה הקרובה את החובה בהליך תקין לבחירת מועמדים לתפקידים בהתאחדות לכדורגל.

אורן חסון יו"ר המנהלת. קובי אליהו
אוטוטו. חסון/קובי אליהו

אתמול נערך אימון ראשון של פרויקט האקדמיה לכדורגל בבית הנבחרות בשפיים. כ-30 ילדים משנתון 2006 הגיעו עם הוריהם לאימון בבית הנבחרות בהדרכת ווילי רוטנשטיינר, גיא עזורי, גדי ברומר ושולי גילארדי.

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "אין ספק כי מדובר באבן דרך בהתפתחות פרויקט המצוינות, פרויקט הדגל של ההתאחדות לכדורגל. אני שמח שאופ"א בחרה בנו, יחד עם צפון אירלנד ופינלנד, כאחת מתוך 55 התאחדויות. מבחינת השחקנים להיות חלק מהאקדמיה זה לא רק היבט מקצועי, אלא גם התנהגותי וערכי. ללבוש את החולצה של נבחרת ישראל זה משהו הרבה מעבר למשחק עצמו".

ווילי רוטנשטיינר: "זהו צעד משמעותי בפיתוח הכדורגל הישראלי ושיתוף הפעולה עם אופ"א יתרום לכך. השלבים הראשוניים בהתפתחות השחקן קשורים לטכניקה ולקואורדינאציה ולכן חשוב מאוד להעמיד סביבה מקצועית עבור הכישרונות הללו. בחרנו את השחקנים הטובים ביותר וברגע שהם יתאמנו 4 פעמים בשבוע אחד עם השני הרמה שלהם תעלה. את האימונים יעבירו אנשי המקצוע הטובים ביותר לצד האחראים על התחומים הפיסיולוגיים, המנטאליים והרפואיים".

מנהל האקדמיה, גיא עזורי: "זה פרויקט מאוד חשוב וחדשני לבניית הכדורגלן הישראלי מהבסיס. העובדה שהמיזם הזה קורם עור וגידים מרגשת ומבטיחה רבות. נחלק את המדינה לאזורים ונגיע לשחקנים הכי טובים. נעבוד ברמה היומיומית והדבר החשוב ביותר זה שיתוף הפעולה עם האגודות, כך שכולם ייצאו נשכרים. המטרה היא שהשחקנים יתאמנו איתנו מראשון עד רביעי, ביום חמישי יחזרו לקבוצות וישחקו איתן בליגה בשבת. לפעמים קשה לשפר ליקויים של שחקנים בגילאי נוער ומעלה וכאן תהיה לנו אפשרות לעבוד על הדברים ולפתח את השחקן הצעיר בצורה הטובה ביותר".

גדי ברומר: "כדי להתפתח כשחקן הגנה אתה חייב לאהוב את התפקיד הזה. המטרה שלי היא להראות לילדים הצעירים שחוץ מהבקעת שערים יש עוד דברים טובים במשחק הזה. אנסה להביא לידי ביטוי את הניסיון שצברתי במשך השנים ואתן את הכלים להתמודד עם סיטואציות שונות במהלך המשחק".

עוד בוואלה!

אורן חסון צפוי לתמוך במינויו של אנדי הרצוג לקדנציה נוספת כמאמן נבחרת ישראל

לכתבה המלאה
וילי רוטנשטיינר, גיא עזורי, פרויקט האקדמיה לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"צעד משמעותי". רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully