וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון צפוי לתמוך במינויו של אנדי הרצוג לקדנציה נוספת כמאמן נבחרת ישראל

23.10.2019 / 7:01

יו"ר ההתאחדות לכדורגל הנכנס ייצא עם הנבחרת לצפון מקדוניה, ההחלטה בנוגע למאמן נדחתה לחודש הבא. ברזל: "על פי מה שהיה בוועדה, צריך לקרות משהו ממש יוצא דופן כדי שהרצוג לא ימשיך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל הנכנס, אורן חסון, צפוי לתמוך במינויו של אנדי הרצוג לקדנציה נוספת כמאמן נבחרת ישראל. חסון שימונה לתפקיד בשבוע הבא, אמור להיות ראש המשלחת למשחק מול צפון מקדוניה בחודש הבא גם כדי שיכיר מקרוב את המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ואת המאמן הרצוג.

ההחלטה בעניינו של המאמן האוסטרי נדחתה לחודש הבא, אחרי המשחקים מול פולין וצפון מקדוניה, אבל ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל שהיה נוכח בישיבה עם הוועדה המקצועית, העיד כי אם ניתן היה להרצוג לקבל החלטה באשר לעתידו, הוא היה חותם לקדנציה נוספת ולדברי ברזל גם אם חברי הוועדה המקצועית היו צריכים לבחור במהלך הפגישה, הם היו ממליצים על קדנציה נוספת לאוסטרי. "על פי מה שהיה בוועדה, צריך לקרות משהו ממש יוצא דופן כדי שאנדי הרצוג לא ימשיך לקמפיין הבא", אמר ברזל.

באשר לרוטנשטיינר ולתפקידו, האוסטרי עמד על כך שהוא עושה תפקיד חשוב מאוד והבהיר שגם אם הוא מחליט לנסוע לצפות במשחק של הנבחרת הלאומית במקביל לנבחרות אחרות, זה בא מתוך אמונה וביטחון שנוכחותו עם הבוגרת יותר חשובה.

אורן חסון יו"ר המנהלת. קובי אליהו
יכיר את הנבחרת מקרוב. חסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully