וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רוני אוואט קיים שיחת הבהרה עם שגיב יחזקאל

22.10.2019 / 17:40

השחקן התאכזב מניפויו מהסגל למשחק מול מכבי תל אביב, המאמן הסביר כי לא היה מנוס מההחלטה, לאור אירועי המשמעת שהיו. יחזקאל צפוי לחזור מול נתניה, גם דודי תירם עשוי לפתוח

בווידאו: התגובות לאחר ההפסד של מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט קיים הבוקר (שלישי) שיחה ארוכה עם שחקן הקבוצה שגיב יחזקאל בעקבות ניפויו של האחרון מסגל הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב אמש (1:0). ההחלטה להדיח את יחזקאל מהסגל נבעה מכמה ענייני משמעת בהם היה מעורב בשבוע שעבר. יחזקאל היה מאוד מאוכזב מניפויו מכיוון שרצה לשחק מול מכבי תל אביב, הקבוצה שוויתרה עליו, אבל במהלך השיחה הבהיר אוואט כי לא היה לו מנוס מההחלטה וכי השחקן לא הותיר לו ברירה.

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
רצה לשחק מול הקבוצה שוויתרה עליו. שגיב יחזקאל/לירון מולדובן

בקבוצה סיפרו הערב כי אוואט הבהיר ליחזקאל שהוא מחזיק ממנו ולא רוצה לוותר עליו. המאמן טען בפני השחקן שהוא מצפה ממנו ליישר קו לחלוטין עם הדרישות הבסיסיות של המועדון ומקווה כי מעתה יחזקאל יתרכז רק בעניינים מקצועיים ומקסום היכולות שלו. לאחר השיחה בין השניים שהייתה מעט מתוחה אבל הסתיימה ברוח טובה, הצטרף יחזקאל לחבריו וערך אימון טוב. לא מן הנמנע כי השחקן יהיה בסגל כבר במשחק מול מכבי נתניה באשדוד ואף יפתח בהרכב.

"זה הזמן שלנו להיות יחד ולהבין שרק בדרך כזו נוכל לחזור למסלול הניצחונות", אמר אוואט לשחקנים באסיפה היום. דודי תירם שטרם קיבל הזדמנות עד כה, עשוי לפתוח בשבת בהרכב דווקא מול מכבי נתניה בה שיחק במרבית הקריירה שלו.

עוד בוואלה!

מ.ס אשדוד חוששת מהסתבכות נוספת במאבקי התחתית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully