וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד חוששת ממאבקי תחתית, אוואט ייפגש עם שגיב יחזקאל

22.10.2019 / 6:40

באשדוד מאוכזבים מהדרך שבה הקבוצה הפסידה למכבי תל אביב, אוואט מנסה להרגיע אבל בהנהלה חוששים. אחרי שנענש ונופה מהסגל: יחזקאל יקבל מסרים חיוביים

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בוידאו: אכזבה במכבי חיפה אחרי התיקו מול בני יהודה

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד מהופעת הקבוצה אתמול (שני) בהפסד למכבי תל אביב (1:0). למרות שמכבי תל אביב רחוקה משיאה מתחילת העונה ועל אף שאמש זו הייתה עוד הופעה בינונית של האלופה, מ.ס. אשדוד לא הייתה במשחק, במיוחד בכל הקשור למשחק ההתקפי. המאמן רוני אוואט ניסה בסיום להסביר את היכולת החלשה והתעקש על זה שמ.ס. אשדוד תהיה קבוצה טובה העונה ולא תיאבק נגד הירידה, אבל בהנהלה קיים חשש אמיתי מכך שאשדוד שוב צונחת ותיאבק גם העונה בתחתית. "נבנה כאן סגל שחקנים איכותי העונה והסגל הזה צריך לעשות יותר", אמרו אמש במועדון.

שובל גוזלן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עוד עונה עם מאבקי הישרדות? אשדוד/לירון מולדובן

אכזבה הייתה קיימת גם מהאופן שהקבוצה ספגה את השער שהפסיד לה את המשחק. "זו כבר פעם שלישית העונה שאנחנו סופגים את אותו השער", אמרו במועדון. "סגנון השערים הזה שאנחנו סופגים חוזר על עצמו שוב ושוב".

כעת יוצאת אשדוד לסדרה של שלושה משחקים עד פגרת הנבחרת ובקבוצה רוצים שש נקודות מהמפגשים הקשים מול מכבי נתניה, סקציה נס ציונה ובני יהודה.

באשר לשגיב יחזקאל שנופה מהסגל למשחק אתמול, המאמן רוני אוואט צפוי להזמין היום את השחקן לשיחה בארבע עיניים בה יבהיר המאמן לשחקן מדוע הוא לא הולבש אתמול. באשדוד לא רוצים לגמור את יחזקאל. אוואט מחזיק ממנו מאוד ומרבה לקיים איתו שיחות. בקבוצה מקווים שהשחקן יבין שהוא חייב לשפר את דרכיו והתנהגותו באימונים מכיוון שרוצים במועדון ליהנות מהטוב שיש לו להציע ולא להתעסק איתו בעניינים הקשורים להתנהגות.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. לירון מולדובן
"זו כבר פעם שלישית העונה שאנחנו סופגים את אותו השער"/לירון מולדובן
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully