וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרניט ג'אקה עונה לפטריס אברה: "הרבה אנשים מדברים בולשיט עלינו"

קפטן ארסנל תקף את מגן העבר ופרשן "סקיי", שביקר את התותחנים. מרסון: "הפסד לשפילד הפך למשהו רגיל שם, הכול בסדר מבחינתם"

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר וקפטן ארסנל גרניט ג'אקה ענה לפטריס אברה אחרי שמגן העבר העביר על התותחנים ביקורת קשה בשידור "סקיי" אתמול (שני) אחרי ההפסד 1:0 לשפילד יונייטד. ההפסד הזה היה החמישי בעשרת משחקי החוץ האחרונים של ארסנל בליגה.

"אנחנו חייבים להפסיק לדבר על בולשיט מנטאלי כזה", אמר ג'אקה, "בשבילי זה אותו הדבר אם אתה משחק בבית או בחוץ, אתה צריך לנצח ולהראות אופי ומשחק טוב ולא תמיד להשתמש באותו תירוץ". על הדברים של אברה אמר השוויצרי: "הרבה אנשים מדברים יותר מדי. זו לא הפעם הראשונה שהוא מדבר כך עלינו. יש לי הרבה כבוד אליו כי הוא היה שחקן נהדר, אבל אתה צריך להיות זהיר במה שאתה אומר. זה לא רק הוא, הרבה אנשים מדברים בולשיט עלינו. זה תמיד אותו דבר.

"בשבילי זה מוזר מאוד כי אלה אנשים שהיו באותן סיטואציות כמונו והיו שחקנים. לפעמים זה טוב ולפעמים המצב לא טוב, אבל בכל שבוע הם מדברים בולשיט, ממש בכל שבוע. אני אומר בכנות, לא מעניין אותי מה שאנשים אומרים או מדברים. אנחנו צריכים לדבר בקבוצה כדי לשפר דברים ולעבוד קשה, ולא להקשיב לאנשים האלה". על ההפסד לשפילד יונייטד אמר קפטן ארסנל: "אני חושב שעשינו הרבה דברים טובים, להם הייתה הזדמנות אחת והם כבשו. אבל זה קל מדי, אסור להפסיד במשחק בגלל קרן אחת או כדור חופשי. אנחנו חייבים להשתפר, אבל היו גם דברים חיוביים. בסופו של דבר, אם אתה רוצה להיות בין הטופ 4, אתה צריך לנצח את שפילד".

גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. רויטרס
"בכל שבוע הם מדברים בולשיט, ממש בכל שבוע. אני אומר בכנות, לא מעניין אותי מה שאנשים אומרים או מדברים". ג'אקה/רויטרס

קשר ארסנל לשעבר פול מרסון אמר: "זה נורמלי, לא? אני לא יודע למה אנשים ציפו. זו ארסנל עכשיו. זה חוסר ברק, אין שום דחיפות במשחק שלה. אנשים לא יודעים אם זו הייתה קבוצה של ארסן ונגר, אני לא יודע לגבי זה כי מבחינה הגנתית הם נרגעו רגועים, דויד לואיז שיחק בהילוך ראשון. מבחינה התקפית אין להם שום חוכמה. נראה שמאמן שפילד כריס ווילדר ידע בדיוק מה הוא רצה מהקבוצה שלו. אבל עם ארסנל ואונאי אמרי, זה נראה כמו 'נתראה במחצית ובסיום'.

"כל הזמן חשבתי: 'איך הייתה נראית ארסנל אם כריס ווילדר היה המאמן שלה?' אבל זה עכשיו מתקבל על הדעת, הפסד כזה. אף אחד לא יגיע היום לעבודה ויחשוב: 'אלוהים אדירים, ראית שארסנל הפסידה לשפילד יונייטד?' הימים האלה עברו. עכשיו זה מתקבל ומובן על ידי המועדון, האוהדים, המאמן, כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully