וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ולנסיה: "מכבי תל אביב פיזית ומשבשת את המשחק של יריבותיה"

ג'אומה פונסרנאו מתכונן למפגש עם הצהובים בחמישי, ומבקר את שחקניו על פתיחת העונה החלשה: "יש כאן שחקנים שלא נותנים את הכל, ואת זה צריך לשנות". מילאן טומיץ' התפטר מהכוכב האדום

פלייר ג'ורדי ברתומאו/צילום: ניב אהרונסון

יומיים לפני שוולנסיה מגיעה ליד אליהו למפגש מול מכבי תל אביב במחזור הרביעי של היורוליג, סיפק היום (שלישי) מאמנה ג'אומה פונסרנאו כמה ציטוטים לקראת המשחק. הספרדים שזכו אשתקד ביורוקאפ פתחו את העונה בצליעה עם מאזן 3:0 ביורוליג ו-3:2 בליגה, וינסו לפתוח דף חדש דווקא מול הצהובים שנמצאים במגמת שיפור.

"אני רואה כאן שחקנים שמגיעים לעבוד ומשקיעים המון, אבל גם כאלה שלא נותנים את הכל, ואת זה צריך לשנות", הכריז פונסרנאו. "אנחנו צריכים למצוא את המשחק שלנו ולשחק עם עקביות, קצב, דינמיות, השראה ויותר ביטחון". על יריבתו הבאה אמר המאמן הקטלאני: "מכבי תל אביב השתפרה טקטית בצורה משמעותית מאז שפגשנו אותם ביורוליג לפני שנתיים, ושמרה על הכישרון הרב שלה. זו קבוצה מאוד פיזית שמשתמשת באגרסיביות כדי לשבש את המשחק של יריבותיה".

ג'אומה פונסרנאו מאמן ולנסיה. GettyImages
"מכבי תל אביב השתפרה מאוד טקטית". ז'אומה פונסרנאו/GettyImages

* הכוכב האדום בלגרד נפרדה היום ממאמנה מילאן טומיץ'. הסרבי-יווני שנכנע למכבי תל אביב בשבוע שעבר ולאחר מכן הציע להנהלה את התפטרותו בעקבות ההפסד לקרקה בליגה האדריאטית, קיבל בתחילה תשובה שלילית, אבל הבוקר החליטו שני הצדדים על פרידה, כשמי שיחליפו יהיה עוזרו אנדריאה גברילוביץ'.

עוד בוואלה!

לפני ולנסיה: מכבי תל אביב טיילה בנס ציונה 68:91

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully