וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 בין ברשיה לפיורנטינה, טיאגו מוטה ימונה למאמן גנואה

העולה השיגה נקודה ביתית ראשונה ועצרה את הרצף של הוויולה, פציעה קשה לדניאלה דסנה שמירר בבכי. קשר העבר בן ה-37 חוזר למראסי כמאמן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי עם פרס "נעל הזהב"

המחזור השמיני בליגה האיטלקית הושלם הערב (שני) עם 0:0 חלש בין ברשיה לפיורנטינה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. האורחת לא ניצחה בריגאמונטי מאז ינואר 1998 וכשלה במשימה גם הפעם, בעוד עבור העולה החדשה (לה עדיין יש משחק חסר) הייתה זו נקודת ביתית ראשונה העונה.

דניאלה דסנה שחקן ברשיה בוכה לאחר שנפצע. GettyImages
רגע עצוב. דניאלה דסנה ממרר בבכי לאחר הפציעה/GettyImages

מריו באלוטלי, שהיה בספק גדול למשחק, נותר על הספסל במחצית הראשונה וראה את פלוריאן אייה חוגג שער בכורה בסרייה A בדקה השישית, אבל ה-VAR התערב והוביל לפסילה בעקבות נגיעת יד לפני כן של סנדרו טונאלי. אייה הוסיף עוד החמצה, כשבצד השני השוער הפיני יסה יורונן מנע מגאטנו קסטרובילי הצעיר וגם ממילאן באדל לכבוש. באלוטלי נכנס כאמור לאחר ההפסקה ונגח החוצה אחרי כדור קרן, כשהרגע המרכזי היה עוד קודם לכן, כאשר דניאלה דסנה נפצע בצורה קשה (באותה הרגל בה שבר את עצם השוקית בצורה מזעזעת לפני ארבע שנים ואז נעדר 11 חודשים) והורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי בדקה ה-56. פרנק ריברי ופדריקו קייזה לא סיפקו את הברק הפעם, ופיורנטינה הסתפקה במשחק שישי ללא הפסד לקראת המפגש עם לאציו במחזור הבא.

סנדרו טונאלי שחקן ברשיה לפני פרנק ריברי שחקן פיורנטינה. GettyImages
מפגש בין-דורי. סנדרו טונאלי לפני פרנק ריברי/GettyImages

ברשיה תפגוש בשבת את גנואה, שתגיע כנראה עם טיאגו מוטה כמאמנה החדש. הברזילאי בן ה-37 ששיחק בנבחרת איטליה ואימן בעונה שעברה את קבוצת הנוער של פריס סן ז'רמן, המועדון בו סיים את הקריירה, הודיע שהוא "מוכן להתחיל" כאשר נתקל בעיתונאים עם הגעתו לעיר. הוא קיבל את ההצעה אתמול ויתחיל את קריירת אימון הבוגרים שלו בקבוצה בה שיחק בעונת 2008/09, כשיחליף בתפקיד את אאורליו אנדראצולי. גנואה הושפלה עם 5:1 אצל פארמה אתמול ובמאזנה חמש נקודות בלבד, אחרי חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

פלוריאן אייה שחקן ברשיה חוגג שער שנפסל. GettyImages
החגיגה היצירתית התבטלה בגלל ה-VAR. פלוריאן אייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully