וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מעריכים: מונס דאבור יקבל הזדמנות באחד משלושת משחקי הבית הקרובים

בתקשורת המקומית החמיאו לחלוץ לאחר הצמד מול לטביה במדי הנבחרת: "נתן הופעה של חלוץ 9 טהור". צ'יצ'ריטו: "זה נורמלי שכולנו רוצים לשחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

לאחר שבועיים בהם לא שיחקה בגלל פגרת הנבחרות, תארח היום (ראשון) סביליה את לבאנטה הנמצאת שני מקומות מתחתיה בטבלה, עם שתי נקודות פחות מהאנדלוסים. כזכור, לפני הפגרה הובסה סביליה בקאמפ נואו מול ברצלונה על אף שהאחרונה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים ובספרד תוהים על שינוי אפשרי בהרכב של מאמן הקבוצה ז'ולן לופטגי - כשאחד השינויים עליהם דובר הוא שילובו של מונס דאבור בלפחות אחד משלושת משחקי הבית הקרובים של הקבוצה.

"העובדה היא שגם דה יונג וגם דאבור היו טובים ושכנעו במשחקים של הנבחרות שלהם", נכתב באתר המוביל sevilla.abc. "דאבור זרח בניצחון של נבחרת ישראל על לטביה 1:3. שחקנה של סביליה כבש שני שערים של חלוץ 9 טהור". באתר התייחסו גם למחווה של אוהדי הקבוצה לדאבור עת נכנס כמחליף במשחק הליגה האירופית נגד אפועל ניקוסיה: "החלוץ זכה כבר לתשואות בסאנצ'ס-פיחואן, שם יתקיימו שלושה משחקים רצופים, במהלכם הישראלי לבטח יקבל הזדמנות".

שחקן סביליה מונס דאבור. GettyImages
ממשיך לחכות להזדמנות. מונס דאבור/GettyImages

באתר התייחסו גם לחברו של דאבור להתקפת סביליה, צ'יצ'ריטו. באתר צויין כי החלוץ המקסיקני אמנם לא שיחק עם נבחרתו, אך ציינו כי הוא החלוץ היחיד של סביליה שהבקיע, כשכבש בשני המשחקים בהם פתח (נגד קראבח ואפועל ניקוסיה בליגה האירופית). צ'יצ'ריטו עצמו אמר: "אני רוצה לפתוח בהרכב - אבל גם לוק (דה יונג) ודאבור. זה נורמלי שכולנו רוצים לשחק. זה לא פשוט, אבל כולנו באותה סירה ורוצים את אותו ניצחון. היחיד שמחליט הוא המאמן", סיכם המקסיקני.

כאמור, סביליה תקיים שלושה משחקי בית רצופים בשבוע הקרוב. מלבד המשחק היום, תארח הקבוצה ביום חמישי את דודלאנג' מלוקסמבורג במסגרת הליגה אירופית, ובראשון הבא תגיע חטאפה להתארח ברמון סאנצ'ס-פיחואן. עקב לוח הזמנים הצפוף, ונוכח כושרו הנוכחי צפוי דאבור לקבל הזדמנות לפחות באחד משלושת השחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully