וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לוק דה יונג כבש לראשונה, סביליה ניצחה 0:1 את לבנטה

החלוץ ההולנדי, שנכנס כמחליף, נגח פנימה את שער הבכורה שלו בדקה ה-85 וסידר לקבוצתו שלוש נקודות. מונס דאבור לא נכלל בסגל

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור החמישי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במשחק המוקדם דפורטיבו אלאבס ניצחה 0:2 את סלטה ויגו. בהמשך ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 את ריאל בטיס. אספניול המשיכה את העונה העגומה שלה והפסידה 1:0 בבית לוויאריאל. אתלטיק בילבאו רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון עם 1:1 ביתי מול ריאל ויאדוליד. סביליה השיגה ניצחון יקר עם 0:1 ביתי מול לבנטה.

לוק דה יונג שחקן סביליה. GettyImages
סוף סוף מצא את הרשת. דה יונג חוגג את שער הניצחון/GettyImages

ריאל סוסיאדד - בטיס 1:3

אחרי פתיחה מרשימה לעונה, ריאל סוסיאדד נעצרה עם שני הפסדים בשני המחזורים האחרונים, אבל היום היא חזרה לנצח ובגדול. לורן הפתיע כשהעלה את האורחים ליתרון בשער עם העקב (12), אבל חאבי גרסיה "דאג" להשוות (22) כשדחק לשערו הוא. בדקה ה-36 וויליאן ז'וזה הפך עם בעיטה מקרוב ופורטו השלים בדקה ה-58 ודאג להעלות את קבוצתו למקום הרביעי על חשבון אתלטיקו מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
צ'יצ'ריטו שחקן סביליה. GettyImages
פינה את מקומו לדה יונג, שסוף סוף כבש. צ'יצ'ריטו/GettyImages

סביליה - לבנטה 0:1

מונס דאבור, יש לומר כרגיל, לא נכלל בסגל של המארחת, שהצליחה להשיג ניצחון יקר מאוד אחרי שרשמה שלושה הפסדים בארבעת המחזורים שקדמו לכך. סביליה ישבה על לבנטה, שעשתה בונקר מארץ הבונקרים, ובסופו של דבר האנדלוסים השיגו את השער ולא רק שהם השיגו את השער אלא מי שהשיג אותו היה לא אחר מאשר לוק דה יונג. חלוץ נבחרת הולנד, שכבש שער מזליקי במיוחד בפגרת הנבחרות מול צפון אירלנד, הצליח סוף סוף לכבוש את שער הבכורה שלו בסביליה בדקה ה-86 עם נגיחה לאחר הגבהה של חסוס נבאס מימין. דה יונג רק נכנס בדקה ה-72 והיה מאושר במיוחד אחרי שער הבכורה, שאולי מסמן את היציאה שלו מהבצורת. בזכות הניצחון שיפרה סביליה את מאזן הנקודות שלה ל-16, רק שלוש פחות מברצלונה המוליכה.

איניאקי וויליאמס שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
איניאקי וויליאמס חוגג את שער היתרון/GettyImages

אתלטיק בילבאו - ריאל ויאדוליד 1:1

הבאסקים השלימו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון למרות שהובילו מהדקה ה-33. איניאקי וויליאמס כבש שער יפה בסגנון אלי אוחנה בדקה ה-33 אחרי שעבר כבר את השוער, אבל אז חיכה והשכיב את הבלם בדרך אל ה-0:1. איניגו מרטינס כבש שער עצמי חסר מזל במיוחד בדקה ה-71 וזה 1:1.

משחקים נוספים:

אלאבס - סלטה ויגו 0:2
לאלאבס: ליסנדרו מגאלאן (50), לוקאס פרס (82)

אספניול - ויאריאל 1:0
לוויאריאל: טוקו אקמבי (17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully