וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל מאטיפ האריך את החוזה בליברפול עד 2024: "כבוד גדול"

הבלם בן ה-28 חתם על חוזה חדש אצל מוליכת הפרמיירליג: "אני במועדון ענק וכל אחד היה רוצה לשחק פה, נותר לנו עדיין הרבה מה להשיג"

עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים לפני המשחק מול מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (שישי) ליברפול כי בלמה ג'ואל מאטיפ חתם על הארכת חוזה עד 2024. הבלם בן ה-28, שאמנם נולד וגדל בגרמניה אבל שיחק בנבחרת קמרון, הגיע לליברפול ב-2016 בהעברה חופשית והצליח לתפוס את המקום במרכז ההגנה לצד וירג'יל ואן דייק כשהשניים מרכיבים חוליה אחורית נהדרת. מאטיפ זכה עם שאלקה בגביע ב-2010/11 ועם ליברפול כמובן בליגת האלופות בעונה שעברה ובסופרקאפ האירופי העונה. מאטיפ גם נבחר לשחקן ספטמבר באנגליה העונה.

"זו הרגשה נהדרת לדעת שאני נשאר במועדון לכמה שנים נוספות", אמר מאטיפ, "זו תחושה נהדרת. מבחוץ אתה יודע שליברפול מועדון גדול, אבל כשאתה בפנים, אז אתה מתחיל להבין באמת מה זה מועדון גדול. בכל המדינות יש המון אוהדים והם בכל מקום. זה מועדון ענק ואני חושב שכל שחקן היה רוצה לשחק בו. יש לנו קבוצה צעירה וכישרונית ואני חושב שכל אחד מהשחקנים רעב להצליח. עכשיו ראינו וחווינו מה זה לזכות בתואר וכולנו רוצים לחוות את התחושה הזו שוב.

"יש לנו הרבה מאוד דברים להשיג. אי אפשר לדעת איך זה ייגמר, רק צריך לעבוד קשה ולעשות את המיטב. זה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון הזה. זה משמח אותי שאנשים חושבים שעשיתי עבודה טובה ורוצים לשמור אותי במועדון".

מאטיפ רשם עד כה 107 הופעות בליברפול וכבש חמישה שערים. לבלם יש העונה כבר שני שערים, המאזן הכי טוב שלו בעונה בליברפול, והוא צפוי לחזור לשחק מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים (נגד זלצבורג בליגת האלופות ולסטר בליגה) בשל פציעה.

שחקן ליברפול ג'ואל מאטיפ. רויטרס
"זה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון הזה. זה משמח אותי שאנשים חושבים שעשיתי עבודה טובה ורוצים לשמור אותי במועדון". מאטיפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully