וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר חושף: סין דרשה את פיטורי דריל מורי, דחינו זאת על הסף

הקומישינר חושף עוד פרטים מאחורי סערת הציוץ של מנהל יוסטון ("הבהרנו לכולם - לא ניתן לו אפילו עונש מינימלי"), וכבר מודה בנזק הכלכלי העצום ("ההפסדים יהיו משמעותיים ודרמטיים")

עריכת וידאו: מתן חדד

עונת ה-NBA בפתח, ועדיין הסערה סביב הציוץ הפוליטי של ג'נרל מנג'ר יוסטון דריל מורי היא נושא השיחה העיקרי בארצות הברית. אמש (חמישי) התראיין הקומישינר אדם סילבר למגזין "טיים" וחשף פרטים נוספים על ההתרחשויות מאחורי הקלעים בין סין ל-NBA, כולל הדרישה לפטר את דריל מורי באופן מיידי.

"הופעלו עלינו לחצים מכל מיני גורמים, גם מהממשלה הסינית וגם מתאגידים וחברות ענק. רצו שנפטר את דריל מורי ללא שום דיחוי, אבל הבהרנו לכולם שאין שום צ'אנס שזה יקרה. הבהרנו שאפילו לא ניתן לו עונש מינימלי", סיפר סילבר במה שהיתה הופעתו הפומבית הראשונה מאז הסערה.

עם או בלי קשר ללחצים שהופעלו על סילבר ועל ה-NBA בתור ליגה, על פי דיווחים בארצות הברית יוסטון שקלה לעשות את הצעד בעצמה, והבעלים טילמן פרטיטה התלבט ברצינות אם לפטר את מורי. בסופו של דבר האפשרות הזו ירדה מהפרק, אבל היא עדיין מעמידה את מורי, אחד המנהלים המוערכים והבולטים בליגה, בסיטואציה רגישה.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
נלחם עבור מורי. אדם סילבר/AP

כך או כך, ההשלכות הפיננסיות של הסערה כבר מורגשות היטב ב-NBA. סילבר סיפר שנכון לעכשיו משחקי פתיחת העונה של הליגה יוחשכו ולא יועברו בשידור חי בסין, והודה שהליגה מתמודדת כבר עכשיו עם נזקים כלכליים משמעותיים.

"ההפסדים שלנו כבר גדולים למדי, ואני לא יודע לאן אנחנו הולכים מכאן. ההשלכות הכלכליות די דרמטיות, וזה עשוי להקצין עם הזמן", הודה. סילבר אמנם נעמד על רגליו האחוריות עבור דריל מורי, אבל גם הוא הודה שהצהרותיו הפומביות לא היו מספיק נחרצות. "יכול להיות שניסיתי להיות יותר מדי דיפלומט. בכל מקרה, בתור קומישינר ה-NBA לא חשבתי שאני צריך לנקוט עמדה ברורה בנושא המחאה של הונג קונג".

עוד בוואלה!

בארה"ב חושפים את הדרמה מאחורי הקלעים: השיחה המתוחה בין לברון ג'יימס לאדם סילבר בסין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully