וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי ברתומאו: "בלאט הוא אחד האנשים המדהימים שפגשתי בחיי"

מזכ"ל היורוליג ערך מסע"ת משותפת עם שמעון מזרחי ופרגן לאקס אולימפיאקוס: "הוא מלמד את כולנו איך להתמודד עם דברים שמעבר לספורט"

פלייר ג'ורדי ברתומאו/צילום: ניב אהרונסון

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו נמצא בישראל וקיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים משותפת עם יושב ראש מכבי תל אביב עורך הדין שמעון מזרחי. השניים התייחסו לשאלות לגבי המשך היורוליג והכיוון אליו הולך המפעל, שהורחב העונה מ-16 קבוצות ל-18. ברתומאו התייחס במסע"ת גם לדיוויד בלאט ושיבח את המאמן הישראלי של אולימפיאקוס לשעבר.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
שמעון מזרחי במסע"ת/ניב אהרונסון

ג'ורדי ברתומאו אמר: "זה יום מיוחד כי יש לנו חגיגה גדולה, לא יכולנו לפספס את זה לא רק כי שמעון חבר שלנו, אלא גם כי במהלך השנים למדתי הרבה דברים משמעון. בשם כל המועדונים של היורוליג והיורוקאפ. היורוליג חוגג 20 שנה וזה דבר גדול בשבילנו. הצלחנו ליצור ליגה שבבעלות המועדונים. בעונה הבאה נגדיל את כמות הקבוצות עם רשיון ויהיו 16 קבוצות עם רשיון ועוד שתי קבוצות שיגיעו מהיורוקאפ, זו התכנית שלנו לעונות הבאות. יש לנו ליגה עם 18 קבוצות איכותיות וגם ביורוקאפ יש קבוצות איכותיות".

ברתומאו שיבח את דיוויד בלאט ואמר: "דיוויד הוא אחד האנשים המדהימים שפגשתי בהיסטוריה שלי בכדורסל. הוא הרשים אותי הרבה פעמים. כמובן כמאמן, אבל בפעם האחרונה שדיברנו אמרתי לו עד כמה התרשמתי ממנו כבנאדם. הוא בחור שמלמד את כולנו איך להתמודד עם דברים שמעבר לספורט. ברור שאנחנו לא שמחים שהוא כבר לא מאמן במפעל, זה משהו שקשור לחיים האישיים שלנו. כמובן שאם הוא לא יחזור, נתגעגע אליו מאוד".

עוד בוואלה!

הדרבי של מילאן

לכתבה המלאה
פלייר ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג. ניב אהרונסון
אורח כבוד. ג'ורדי ברתומאו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully