וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו כבש את ה-701 בקריירה, יובנטוס בפסגה אחרי 1:2 על בולוניה

למרות שוויון זמני מפתיע, יובה הצליחה לרשום ניצחון שמיני רצוף על יריבתה, כריסטיאנו שוב כבש. לאציו חזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 מול אטאלנטה, מיליק כיכב בניצחון נאפולי 0:2 על ורונה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השמיני בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם קאמבק דרמטי של לאציו מ-3:0 ל-3:3 בבית מול אטאלנטה. יובנטוס גברה בית 1:2 על בולוניה כשעוד לפני כן נאפולי ניצחה 0:2 את ורונה.

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
שמרו על המקום הראשון. רונאלדו ויובה/רויטרס

יובנטוס - בולוניה 1:2

ימים ספורים אחרי שכבש את שערו ה-700 בקריירה, רונאלדו המשיך כרגיל: הפורטוגלי כבש היום את שערו ה-701 ונכנס למאייה השמינית בקריירה, כשבדקה ה-19 כבש בסיומת אופיינית עם בעיטה חדה מתוך הרחבה לפינה הקרובה. דנילו עוד השווה לבולוניה (26) בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, אבל מיראלם פיאניץ' (54) העניק ליובה את הניצחון והיא במקום הראשון עם 22 נקודות מ-24 אפשריות. עבור יובה זה ניצחון שמיני רצוף על בולוניה ו-13 מ-14 האחרונים.

עוד בוואלה

מלך האינסטגרם העולמי: כריסטיאנו רונאלדו הרוויח השנה פי שניים מליאו מסי

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס, עם חולצה מיוחדת אחרי שערו ה-700 בקריירה. רויטרס
כבר חושב על ה-800. רונאלדו/רויטרס
ארקדיוש מיליק שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
שערים ראשונים במדי נאפולי מאז אפריל. ארקדיוש מיליק/רויטרס

נאפולי - ורונה 0:2

סגנית האלופה קיבלה משחק נוח לאחר פגרת הנבחרות ושיפרה את מאזנה במקום הרביעי. ארקדיוש מיליק הפולני קיבל את המקום בהרכב והחזיר עם צמד שקטע עבורו יותר מחצי שנה בלי גול במדי נאפולי, כשבדקה ה-37 כבש מקרוב אחרי בישול של פביאן רואיס מצד שמאל ובחלוף חצי שעה הסיט פנימה כדור חופשי של לורנצו אינסינייה. ורונה הגיעה לכמה מצבים, אבל נעצרה אצל אלכס מרט המצוין ונותרה עם תשע נקודות. נאפולי עם 11 ניצחונות בית רצופים מול ורונה - שווה לרצף הכי ארוך שלה מול קבוצה כלשהי בסרייה A (קומו).

שחקני אטאלנטה חוגגים, מימין אלחנדרו גומס, לואיס מוריאל. GettyImages
יתרון 0:3 הלך לאיבוד. שחקני אטאלנטה/GettyImages

לאציו - אטאלנטה 3:3

משחק משוגע באולימפיקו, בסיומו הקבוצה מברגמו איבדה יתרון 0:3 וגם את מאזן החוץ המושלם שלה. דובאן ספאטה אמנם נעדר בגלל פציעה, אבל בן ארצו לואיס מוריאל פתח בחוד והשכיח את חסרונו עם שער אחרי בישול של רובין גוסנס (23) וכדור חופשי שעבר את כולם ונכנס פנימה (28). הקפטן פאפו גומס השלים את הבליץ (37) ולראשונה בקריירה כבש בשלושה משחקי ליגה ברצף. המשחק נראה גמור, אבל לאציו לא ויתרה. צ'ירו אימובילה דאג להחזיר אותה עם שני שערים תוך דקה, כשדייק מהנקודה הלבנה (69) ובישל לחואקין קוראה (70). השוער פיירלואיג'י גוליני הציל את אטאלנטה, אבל בתוספת הזמן כבר לא יכול היה להושיע, אחרי עוד פנדל של אימובילה בו נגע בכדור בדרכו אל הרשת. הקבוצה של סימונה אינזאגי הצליחה להישאר ללא הפסד ביתי מאז שאותה אטאלנטה גברה עליה 1:3 לפני כחצי שנה.

צ'ירו אימובילה לאציו מול אטאלנטה. GettyImages
אחראי על הקאמבק. צ'ירו אימובילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully