וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח, צ'לסי ממשיכה לשייט, טוטנהאם לאכזב

פפ עלה ללא בלמים טבעיים, ז'סוס (39) ודויד סילבה (41) קבעו 0:2 על פאלאס. אלונסו (73) סידר לבלוז 0:1 על ניוקאסל, התרנגולים חילצו 1:1 ביתי מווטפורד

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור התשיעי בפרמיירליג התחיל היום (שבת) כשבמוקד התאוששה מנצ'סטר סיטי מההפסד לוולבס לפני היציאה לפגרה עם 0:2 על קריסטל פאלאס, בעוד טוטנהאם המשיכה בדעיכה עם 1:1 ביתי עם ווטפורד. צ'לסי גברה 0:1 על ניוקאסל, אברטון נמלטה מהקו האדום עם 0:2 על ווסטהאם.

שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חזרו לעצמם. שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 2:0

ז'ואאו קאנסלו, בנג'מין מנדי, פרננדיניו, דויד סילבה, אילקאי גונדואן, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, רודרי, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס - זה ההרכב איתו עלה פפ גווארדיולה, אפס בלמים טבעיים אבל זה הספיק גם מול אחת מהפתעות העונה, שבקושי הגיעה לשער של אדרסון. הסיפור הוכרע תוך שתי דקות: נגיחה של גבריאל ז'סוס (39) להגבהה של ברנדרו סילבה קבעה 0:1, דויד סילבה חתם (41) אחרי הקפצה מופלאה של סטרלינג. האלופה שיצאה לפגרה עם הפסד בית סנסציוני לוולבס חוזרת לעצמה, שלושה ימים לפני שתארח את אטאלנטה בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן צ'לסי מרקוס אלונסו. רויטרס
הכריע. אלונסו/רויטרס

צ'לסי - ניוקאסל 0:1

הבלוז ממשיכים להשכיח את פתיחת העונה המאכזבת עם ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. המארחת היתה עדיפה בהרבה על המגפייז ורק בדקה ה-73 באה על שכרה, כשקאלום האדסון אודוי מצא את מרקוס אלונסו שבעט שטוח בנגיעה אחת כדור אלכסוני שהכניע את מרטין דוברקבה. ביום רביעי יארחו פרנק למפארד ושחקניו המעודדים את אייאקס בליגת האלופות.

שחקן טוטנהאם דלה עלי. רויטרס
גם זה משהו. דלה עלי כובש את השוויון/רויטרס

טוטנהאם - ווטפורד 1:1

כבר נדמה היה שהתרנגולים ימשיכו בקריסה שלהם עם הפסד חמישי בששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, אבל בסופו של דבר סגנית אלופת אירופה הצליחה לגרד נקודה ביתי מול אחת הקבוצות הגרועות בליגה - וכנראה שבמצבה של טוטנהאם, גם זה משהו. כבר בדקה השישית מצאה האורחת את הרשת, כשאת כדור הרוחב של דאריל ינמאט המשיך עבדולאי דוקורה בנגיעה אחת פנימה. השוויון המיוחל של מאוריסיו פוצ'טינו הלחוץ הגיע בדקה ה-86, כשדלה עלי ניצל יציאה רעה של בן פוסטר כדי לקבוע את תוצאת המשחק. טוטנהאם תקווה לצאת מהמשבר ביום רביעי, כשתפגוש את הכוכב האדום בליגת האלופות, בידיעה שביום ראשון הבא מצפה לה משחק חוץ באנפילד.

ברנרד שחקן אברטון חוגג שער. GettyImages
שוב חגג נגד ווסטהאם. ברנרד/GettyImages

אברטון - ווסטהאם 0:2

מרקו סילבה שרד את פגרת הנבחרות ולא פוטר למרות ארבעה הפסדים רצופים וירידה אל מתחת לקו האדום, והיום הוא סוף כל סוף יכול לחייך. ברנרד הברזילאי חזר להרכב, התעלל בארתור מסואקו עם שני סיבובים בתוך הרחבה והבקיע בדקה ה-17, מול היריבה לרשתה כבש את שערו היחיד בעונה שעברה. רוברטו חימנס סיפק כמה הצלות גדולות ומצא מאברטון להגדיל את התוצאה, כשתיאו וולקוט נעצר בקורה בדקה ה-65. ג'ורדן פיקפורד מנע שוויון בדקה ה-83 מאנג'לו אוגבונה שבעט לגופו מקרוב, ובתוספת הזמן גילפי סיגורדסון המחליף ירה לחיבורים וסגר עניין.

משחקים נוספים

אסטון וילה - ברייטון 1:2
לאסטון וילה: ג'ק גריליש (45), מאט טארגט (95), לברייטון: אדם וובסטר (21)

בורנמות' - נוריץ' 0:0

לסטר סיטי - ברנלי 1:2
ללסטר: ג'יימי וארדי (45), יורי טילמנס (74), לברנלי: כריס ווד (26)

וולבס - סאות'המפטון 1:1
לוולבס: ראול חימנס (61), לסאות'המפטון: דני אינגס (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully