וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה, באיירן מעדה בתוספת הזמן, צפיפות נדירה בצמרת

דורטמונד הכניעה 0:1 את מנשנגלאדבך, רויס (58) קטע את רצף ארבעת הניצחונות של המוליכה. באיירן מינכן ספגה בתוספת הזמן ב-2:2 מול אוגסבורג, רק 2 נקודות בין המקום הראשון לתשיעי

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פגרת הנבחרות חוזרים סוף סוף לליגות ואתמול (שישי) יצא לדרך המחזור השמיני בבונסדליגה כשאיינטרכט פרנקפורט הביסה 0:3 את באייר לברקוזן. באיירן מינכן פספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון אחרי 2:2 דרמטי מול אוגסבורג, ר.ב. לייפציג סיימה ב-1:1 מול וולפסבורג ובורוסיה דורטמונד ניצחה במשחק המרכזי 0:1 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

שחקן אוגסבורג מרקו ריכטר. רויטרס
איזו הפתעה. מרקו ריכטר חוגג/רויטרס

אוגסבורג - באיירן מינכן 2:2

האלופה יצאה לפגרה אחרי הפסד ביתי 2:1 להופנהיים, מה שדרדר אותה עד למקום השלישי. הערב היא היתה צריכה ניצחון כדי לחזור זמנית לפסגה, אבל ספגה שער בתוספת הזמן ונותרה במקום השלישי. אלפרד פינבוגאסון האיסלנדי כבש בדקה ה-92 אחרי פעולה הכנה נהדרת של סרחיו קורדובה, המחליף שנכנס רק בדקה ה-82 וחגג באגף על לוקאס הרננדז שדרש פאול ולא קיבל. המשחק הזה נפתח מצוין מבחינת המארחים כאשר מרקו ריכטר הימם את האלופה עם שער אחרי דקה ו-3 שניות. אלא שבדקה ה-14 נכנס לפעולה רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני השווה בנגיחה מבישול של סרג' גנאברי, שבדקה ה-49 השלים מהפך עם מבצע אישי יפה. זה היה המשחק ה-11 ברציפות שלבנדובסקי כובש והוא נמצא בכושר אולי הטוב בקריירה.

עוד בוואלה!

גנב אותם: אקס ארסנל סרג' גנאברי הפך לכוכב על בבאיירן מינכן

לכתבה המלאה
שחקן בורוסיה דורטמונד מרקו רויס. רויטרס
הכריע את המשחק המרכזי. רויס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1

אחרי שלוש תוצאות 2:2 רצופות, הקבוצה של לוסיאן פאבר סוף סוף הצליחה לחזור לעצמה ולהעניק למאמנה קצת אוויר לנשימה ועל הדרך להפוך את צמרת הבונדסליגה לוהטת עוד יותר, במשחק התקפי ולוהט (כל קבוצה בעטה 15 פעם לשער). שאלקה תוכל לנצח את התוצאה הזאת כדי להעפיל לפסגה, אם תנצח מחר את הופנהיים בחוץ.

פאבר, שהותיר מחוץ לסגל את ג'יידון סאנצ'ו שאיחר לשוב מפגרת הנבחרות, חסר פעם נוספת את פאקו אלקאסר הפצוע, אבל קיבל שער ניצחון ממרקו רויס, שניצל בדקה ה-58 כדור עומק של טורגן הזאר כדי לקבוע את תוצאת המשחק. רצף ארבעת הניצחונות של הסייחים הגיע לסיומו, ואיתו הם עלולים לאבד את המקום הראשון בטבלה.

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
השער שלו לא הספיק לניצחון. טימו ורנר/GettyImages

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 1:1

השוורים יצאו לפגרה בתקופה לא טובה אחרי הפסד 3:1 לשאלקה ו-1:1 נגד באייר לברקוזן כשבין לבין הם מפסידים גם 2:0 לליון בבית בליגת האלופות. הערב הם היו על סף ניצחון שהיה מעלה אותם למקום השני, אבל הם ספגו לקראת הסיום שער שממשיך את התקופה הרעה מבחינתם. טימו ורנר כבש ראשון אחרי שעבר את השוער וגלגל פנימה (54). אלא שואוט וחהורסט החלוץ ההולנדי הפורה השווה (82) בתום מהלך קבוצתי יפה מאוד והשאיר את קבוצתו במקום השני.

גונסאלו פסיאנסיה שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
פסיאנסיה חוגג/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - באייר לברקוזן 0:3

הנשרים, שאיבדו בקיץ את שלושת הכוכבים הגדולים שלהם סבסטיאן האלר, אנטה רביץ' ולוקה יוביץ', עם ניצחון רביעי כבר העונה דווקא אחרי פתיחת עונה פחות טובה. גם חסרונו של אנדרה סילבה, שסבל מפציעה ברגל, לא השפיעה. מנגד, לברקוזן עם עוד תצוגה מביכה וירדה אל המקום השמיני עם 14 נקודות מ-24.

פרנקפורט עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית. דני דה קוסטה הכניס כדור עומק לגונסאלו פסיאנסיה, שחדר בין שני שומרים ובעט פנימה את ה-0:1. החלוץ הפורטוגלי השלים צמד בדקה ה-17 מהנקודה הלבנה אחרי שאלכסנדר דראגוביץ' נגע ביד ברחבה. שוער פרנקפורט דומיניק רונוב, שמשחק רק בגלל הפציעה של קווין טראפ, הציל מספר מצבים מסוכנים ובסופו של דבר באס דוסט כבש את השלישי אחרי מסירת עומק יפה של פיליפ קוסטיץ' בדקה ה-81 וקבע 0:3.

משחקים נוספים:

פורטונה דיסלדורף - מיינץ 0:1
לדיסלדורף: רובן הנינג (82)

אוניון ברלין - פרייבורג 0:2
לאוניון: מריוס באלטר (1), מרכוס אינגברטסן (84)

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:1
לברמן: ג'ושוע סארג'נט (7), להרטה: דודי לוקבאקיו (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully