וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שיא קריירה לדה קולו בפנרבחצ'ה, זאק לידיי ניצח את ריאל מדריד

הצרפתי הפגיז 39 נקודות ב-80:87 על באסקוניה. אקס אולימפיאקוס קלע 26 ב-73:86 המפתיע של ז'לגיריס. צסק"א ניצחה את חימקי בדרבי. ניצחון דרמטי למילאנו על פנאתינייקוס

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
דה קולו סידר לו ניצחון קשה. אוברדוביץ'/GettyImages

משחקי המחזור השלישי של היורוליג יצאו הערב (חמישי) לדרך כשמלבד המשחק בין מכבי תל אביב לכוכב האדום בלגרד התקיימו עוד חמישה משחקים. צסק"א מוסקבה הביסה את חימקי בדרבי בזכות משחק נהדר של מייק ג'יימס. זאק לידיי סחף את ז'לגיריס קובנה לניצחון מפתיע על ריאל מדריד. ננדו דה קולו קלע שיא קריירה של 39 נקודות בניצחון פנרבחצ'ה על באסקוניה. מילאנו גנבה ניצחון דרמטי באואקה מול פנאתינייקוס ובאיירן מינכן כתשה את וילרבאן האומללה.

זאק לידיי שחקן ז'לגיריס קובנה מול ארון ווייט שחקן מילאנו. GettyImages
הצגה אדירה מול ריאל מדריד. זאק לידיי/GettyImages

צסק"א מוסקבה - חימקי מוסקבה 86:99

29 נקודות קלעה צסק"א כבר ברבע הראשון, 18 מתוכן היו של מייק ג'יימס הנפלא שפשוט חיסל את חימקי עם משחק אדיר שלו. אלופת אירופה נותרה מושלמת עם עוד תצוגה התקפית מרהיבה והוכיחה שלמרות הזעזועים בקיץ ועזיבות של שחקני מפתח כמו ננדו דה קולו וסרחיו רודריגס, היא עדיין קבוצה חזקה מאוד. ג'יימס סיים את המשחק הזה עם 28 נקודות וגם 5 אסיסטים. וויל קלייברן עזר לו עם 21 ודארון היליארד הוסיף 13. אלכסיי שבד הוביל כרגיל עם 25 נקודות עבור חימקי, שנחלה הפסד בכורה די צפוי מול קבוצה עדיפה. דווין בוקר הוסיף 18 שלא הספיקו.

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 73:86

רק לפני שנתיים זאק לידיי שיחק בגלבוע גליל. הקיץ הוא שוחרר על ידי דיוויד בלאט אחרי עונה פושרת באולימפיאקוס. הערב הוא ניצח במו ידיו את ריאל מדריד עם משחק מדהים של 26 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-27 דקות. סל של קמפאצו עוד סידר לריאל יתרון 57:62 בפתיחת הרבע הרביעי, אבל זאק לידיי לקח פיקוד והוליך את קבוצתו לניצחון ראשון העונה עם 16 נקודות רק ברבע הרביעי (!). נייג'ל היינס הוסיף 15 לקבוצה של שאראס. מנגד, אנתוני רנדולף היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס לריאל (15), שקיבלה 0 נקודות מוולטר טבארס הסנטר הענק שלה ונחלה הפסד בכורה אחרי הניצחון המזליקי על מכבי תל אביב.

פנרבחצ'ה - באסקוניה ויטוריה 80:87

פנרבחצ'ה עשתה רכש גדול בקיץ כשהחתימה את ננדו דה קולו, הכוכב הגדול של צסק"א מוסקבה בשנים האחרונות. הערב הפנומן הצרפתי סחב אותה במו ידיו לניצחון עם שיא קריירה אדיר של 39 נקודות ב-30 דקות בלבד. הגארד הצרפתי קלע 12 מ-15 זריקות שלקח במשחק הזה ולולא החטאת עונשין נדירה בשניות האחרונות הוא היה מגיע לרף ה-40 נקודות, מרחק נקודה בלבד משיא נקודות לשחקן אי פעם במפעל. דה קולו סחף את הטורקים לניצחון ראשון אחרי שני הפסדים לכוכב האדום וריאל מדריד והרגיע מעט את אוברדוביץ' הלחוץ, שעדיין יכול להיות מודאג מהתלות האבסולוטית של קבוצתו בשחקן אחד. טוקו שנגליה (18) ושבון שילדס (17) הובילו את הבאסקים, אבל זה לא היה מספיק מול ערב שיא של דה קולו.

עוד בוואלה! ספורט

אולימפיאקוס הסתדרה ללא בלאט, מסינה גבר על שאראס

לכתבה המלאה
ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
שיא קריירה של 39 נקודות. דה קולו/GettyImages

פנאתינייקוס - אולימפיה מילאנו 79:78

אחרי שאיבדה יתרון מבטיח והפסידה במחזור הקודם מול וילרבאן באותה תוצאה בדיוק, פנאתינייקוס נחלה עוד הפסד כואב, הפעם בבית מול הקהל הביתי שלה שראה את ריקארדו מוראסקיני מעניק לאיטלקים ניצחון עם שתי קליעות עונשין 8 שניות לסיום. ניק קלאתיס ניסה לנצח את המשחק הזה, אבל החטיא זריקה כשנותרו שתי שניות לסיום, אחרי שהוא היה זה שקבע 77:78 חצי דקה מוקדם יותר. קלאתיס סיים את המשחק הזה עם 23 נקודות, ווילי ג'ייקוב הוסיף 17, אבל האיטלקים נהנו מתרומה דו ספרתי של ארבעה שחקנים. ולדימיר מיצוב הוביל את האורחים עם 18 נקודות, לואיס סקולה הבלתי נגמר הוסיף 17 ו-9 ריבאונדים, מייקל רול אקס מכבי להט עם 16 כולל כמה שלשות קלאץ' ברבע האחרון וסרחיו רודריגס תרם 10 עבור מסינה.

באיירן מינכן - וילרבאן 63:104

וילרבאן היתה ההפתעה הנעימה של מחזורי הפתיחה עם שני ניצחונות בית מפתיעים על אולימפיאקוס ופנאתינייקוס הגדולות. אלא שהערב היא קיבלה שיעור מבאיירן מינכן, שכמעט שברה את שיאה מהעונה שעברה, אז היא רמסה את דרושאפקה ב-46 הפרש. מאודו לו (19) הוביל את הבווארים ל-13:30 כבר ברבע הראשון ומכאן ואילך זה משחק במעמד צד אחד. ניהאד דג'דוביץ' הוסיף 14 למארחת. מוסא אמין היה היחיד ששווה אזכור אצל הצרפתים עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully