וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס הסתדרה ללא בלאט, מסינה גבר על שאראס

ספאנוליס כיכב עם 17 נק' והיוונים הביסו את ולנסיה 63:89, מילאנו ניצחה 81:85 את ז'לגיריס. ברצלונה וחימקי מושלמות, ניצחון דרמטי לאנאדולו

מנהלת ליגת העל בכדורסל

המחזור השני ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם חמישה משחקים. אולימפיאקוס מחצה את ולנסיה במשחק הראשון ללא דיוויד בלאט, ואילו מילאנו של אטורה מסינה ניצחה את ז'לגיריס של שאראס. ברצלונה הביסה את זניט, גם חימקי מושלמת ולאנאדולו אפס יש ניצחון ראשון אחרי דרמה והארכה.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
זה הזמן לתפוס מנהיגות. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס - ולנסיה 63:89

אחרי השבוע הסוער ופיטוריו של דיוויד בלאט, אולימפיאקוס קיבלה יריבה בהזמנה באולם השלום והאחווה ורשמה ניצחון שמיני בשמונת מפגשיה עם ולנסיה. המאמן הזמני קסטוטיס קמזורה ראה את שחקניו מסתערים עם 31 נקודות ברבע הראשון, מספקים הגנה נפלאה ברבע השני שהשאירה את ולנסיה על שמונה נקודות בלבד ופותחים פער של 30 נקודות בסוף הרבע השלישי. ואסיליס ספאנוליס הבלתי נלאה סיים עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים ב-22 דקות, גם ניקולה מילוטינוב קלע 17 והוסיף 14 כדורים חוזרים. ג'ורדן לויד קלע 12 אצל המפסידה.

מילאנו - ז'לגיריס 81:85

ערב ההשקה של הפרויקט הנוצץ של אטורה מסינה הסתיים במפח נפש, כשמילאנו הובסה במינכן במחזור הפתיחה של המפעל, אבל בקרב המוחות עם שרונאס יאסקביצ'יוס, האיטלקי דווקא ניצח. הדו קרב הראשון אי פעם על הקווים בין השניים החל עם בריחה של מילאנו, שפתחה פער דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל ז'לגיריס לא ויתרה והורידה את הפער ל-4-5. ברבע האחרון כבר הצליחו הליטאים לכפות משחק דרמטי ומריוס גריגוניס הקטין לשתיים בלבד עם שלשה כשנותרו 12 שניות לסיום, אבל סרחיו רודריגס עמד בלחץ והבטיח את הניצחון מקו העונשין. הספרדי סיים עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים ונעזר ב-14 של ג'ף ברוקס, בעוד מייקל רול הסתפק ב-6. תומאס וולקופ קלע 19 עבור ז'לגיריס שרשמה הפסד שני.

עוד בוואלה!

"ים מדר מיוחד כמעט כמו דני אבדיה. גם הוא יהיה בחירת לוטרי בדראפט"

לכתבה המלאה
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
הפסד שני. שאראס/דני מרון

זניט סנט פטרסבורג - ברצלונה 87:63

קבוצת הכוכבים של סבטיסלאב פשיץ' סיפקה עוד ניצחון חוץ מרשים. זניט הפצועה עוד הובילה בסיום הרבע הראשון ואף נשארה בתמונה עד לפתיחת הרבע הרביעי, אלא שאז ברצלונה העבירה הילוך ודרסה עם 7:28 ב-10 הדקות האחרונות, בדרך ל-24 נקודות הפרש בסיום. קייל קיוריק הצטיין עם 24 נקודות, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת, ניקולה מירוטיץ' סיפק דאבל-דאבל של 17 ו-10 ריבאונדים וגם ויקטור קלאבר עזר עם 12. ייבגני וורונוב הוביל את המארחת עם 10 בסך הכול.

חימקי מוסקבה - באסקוניה 76:79

אלכסייי שבד ציין את משחקו ה-50 עם 21 נקודות (למרות אחוזיום איומים של 1 מ-8 לשלוש) והוביל את חימקי לניצחון בית שני, אחרי שגברה על מכבי תל אביב בשבוע שעבר. באסקוניה, שהציגה הגנת ברזל בניצחון על ז'לגיריס במחזור הראשון, לא מצאה תשובה לשבד, יאניס טימה (18 נקודות) וג'רמי אוונס (17) וזאת למרות שליטה מתחת לסלים ו-16 כדורים חוזרים בהתקפה. טורניקה שנגליה הוביל את המפסידה עם 18 נקודות, פייריה הנרי הוסיף 16.

אנאדולו אפס - אלבה ברלין 105:106 (לאחר הארכה)

דרמה גדולה באיסטנבול, בסיומה פיינליסטית העונה שעברה השיגה את ניצחונה הראשון העונה והשמיני בתשעה משחקים מול אלבה ברלין. הגרמנים פתחו מצוין והובילו 16:23 במהלך הרבע הראשון, אבל ואסילייה מיציץ' ושיין לארקין דאגו לשים את אנאדולו בעמדת הובלה. המשחק הצמוד נמשך עד לרבע האחרון, בו המארחת כבר פתחה פער של שש נקודות כשנותרו חמש דקות לסיום, אבל אלבה הגיבה היטב ולארקין פספס הזדמנות להכריע בשנייה האחרונה ולמנוע הארכה. לארקין פתח עם שלשה את חמש הדקות הנוספות, מיציץ' תפר פעמיים מחוץ לקשת והמרדף של הגרמנים הספיק רק כדי להקטין לנקודה בסיום. לארקין סיים עם 26 ו-5 אסיסטים, מיציץ' הבריק עם 23 (4 מ-6 לשלוש) וסיפק 13 אסיסטים וגם בריאנט דאנסטון (18) וטיבור פלייס (16) תרמו. רוקאס גיידראיטיס קלע 21 לאלבה והוביל שישה שחקנים בספרות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully