וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד מתקשה להתאושש מהפציעה: טס לבדיקת מומחה נוספת בעידוד בית"ר

16.10.2019 / 12:49

הקשר עדיין סובל מכאבים באזור בו נותח בכף הרגל ואמור לחזור בהדרגה החל מנובמבר. במועדון מעידים: סדרת החינוך לפרדי פלומן עבדה

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר בית"ר ירושלים עידן ורד, טס היום (רביעי) ללונדון לבדיקת מומחה בכף הרגל, האזור בו נותח לאחרונה. ורד נמצא בעיצומו של תהליך שיקום אבל עדיין חש כאבים ובמועדון רוצים לקבל חוות דעת נוספת. בכל מקרה, הקשר אמור לחזור לסגל בחודש נובמבר לאחר שיסיים תכנית אימונים וחזרה לכושר בהדרגה.

עד כה עושה רושם שסדרת החינוך הקצרה שעשה רוני לוי לפרדי פלומן נותנת את אותותיה והשחקן מנסה להילחם על מקומו. יחד עם זאת, בשלב זה פלומן צפוי להמשיך על הספסל לקראת המשחק נגד סקציה נס ציונה בשבת. נתנאל דלויה יפתח בין הקורות במקום איתמר ניצן המורחק ושינוי אפשרי נוסף נוגע לאנטואן קונטה, שעשוי לפתוח כבלם או כמגן.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים הפצוע. יוסי ציפקיס
יחזור בהתאם לתוכנית? עידן ורד/יוסי ציפקיס

דיוגו ורדאסקה אמור להמשיך ב-11. במועדון העירו לשחקן שהתראיין ללא אישור לתקשורת בפורטוגל, אך השחקן הבהיר שמדובר באי הבנה ובכל מקרה במועדון מרוצים מהגישה של הבלם לאחרונה. עלי מוחמד וליוואי גרסיה חזרו ארצה אחרי פגרת הנבחרות.

לקראת המשחק נגד נס ציונה הוקצו 7,500 כרטיסים ליציעים 10-14. המשטרה הבהירה כי כל אוהד של בית"ר ירושלים שינסה להיכנס לשערים 4-5 לא יורשה להיכנס וכספו לא יוחזר, כולל הזמנות. עד כה נמכרו 1,254 כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים.

עוד בוואלה!

דיוגו ורדאסקה חולם בגדול: "שואף לחזור לפורטו ולשחק בנבחרת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully