וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוקי של בוסטון צלף שמונה שלשות בתשע דקות, סטיבנס: "לא ראיתי דבר כזה"

קארסן אדוארדס שמר את הסלטיקס על מאזן מושלם בטרום העונה עם 30 נקודות ושיא מועדון ב-95:118 על קליבלנד. אמביד וטאונס כיכבו

עריכת וידאו: מתן חדד

בוסטון סלטיקס שמרה הלילה (בין שלישי לרביעי) על מאזן מושלם של 0:4 במשחקי טרום עונת ה-NBA עם ניצחון 95:118 על קליבלנד, אבל הניצחון היה הסיפור המשני. גולת הכותרת היתה ההופעה הנדירה של קארסן אדוארדס, הרוקי של הסלטיקס שנבחר רק בבחירה ה-33 של הסיבוב השני בדראפט האחרון, והראה הלילה למה הוא נחשב על ידי חלק מהפרשנים לגניבה של ממש.

הגארד הנמוך (1.85), בוגר מכללת פרדו, כבר הוכיח בטורניר המכללות שהוא גאנר עם יכולת מרשימה לקלוע נקודות בזמן קצר, כולל 42 נקודות מול מכללת וירג'יניה באליט אייט. הלילה הוא הראה שהיכולת הזו מסוגלת להיות מתורגמת גם ל-NBA, כשצלף 30 נקודות, כולל - שימו לב - שמונה שלשות בפחות מתשע דקות.

גם לארי בירד וריי אלן, שניים מהקלעים הגדולים בתולדות המשחק שלבשו את מדי הסלטיקס בעבר, לא קלעו מספר כזה של שלשות ברבע אחד. "לא ראיתי דבר כזה מעולם. הוא היה די מיוחד הלילה", אמר בראד סטיבנס. "אתה מסתכל על הגובה של הבחור הזה, ותוהה איך הוא עושה את זה, אבל הוא ממשיך לעשות את זה".

אדוארדס סיים את המשחק עם 9 מ-15 מהשלוש, ארבע מהן ממרחק של לפחות מטר וחצי מעבר לקו השלשה.

קארסן אדוארדס, בוסטון סלטיקס, מול מרקיז בולדן, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
מסתמן כגניבה. קארסן אדוארדס בפעולה, הלילה/רויטרס

שני משחקים נוספים נערכו הלילה. פילדלפיה הביסה 86:106 את דטרויט במשחק בו רוב הכוכבים קיבלו מנוחה, למעט ג'ואל אמביד שהוביל את הסיקסרס לניצחון עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-22 דקות. כריסטיאן וורד (19) וטוני סנל (17) הובילו את המפסידה.

מינסוטה ניצחה 111:119 את אינדיאנה עם הצגה של קארל אנתוני טאונס, שצלף 33 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים ב-26 דקות. הרוקי ג'ארט קולבר הרשים עם 15 נקודות מהספסל, הרוקי מהעבר השני גוגה ביטאדזה קלע 14, כמו דאג מקדרמוט.

עוד בוואלה!

גופיות של לברון ג'יימס נשרפו בהונג קונג: "הנאום שלו הכעיס אותנו מאוד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully