וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד דה חאה נפצע ובספק למשחק של מנצ'סטר יונייטד מול ליברפול

בזמן שמוליכת הפרמיירליג קיבלה בחזרה את אליסון שצפוי לפתוח ביום ראשון, השדים האדומים עלולים להגיע למשחק ללא השוער הראשון שלהם, שנפצע במשחקה של ספרד בשבדיה

פלייר גארת' סאות'גייט נבחרת אנגליה/עריכת וידאו: מתן חדד

דויד דה חאה נפצע בעת שלקח בעיטת שוער במשחקה של נבחרת ספרד הערב (שלישי) מול שבדיה. שוערה של מנצ'סטר יונייטד חזר להרכב ב-1:1 הדרמטי של לה רוחה, אבל נאלץ לצאת בדקה ה-60 בעקבות הפציעה שמעמידה אותו בספק רב לקראת המשחק הביתי של השדים האדומים מול ליברפול ביום ראשון. סרחיו רומרו כבר נמצא בהיכון להרכב, כשרשימת הפציעות המתארכת של אולה גונאר סולשיאר כוללת גם את פול פוגבה, לוק שואו, אנתוני מרסיאל, ארון וואן-ביסאקה, פיל ג'ונס, אריק באי וטימותי פוסו-מנסה.

דויד דה חאה שוער נבחרת ספרד. רויטרס
עוד צרה לשדים האדומים. דויד דה חאה לאחר הפציעה/רויטרס

בצד השני, שוער ליברפול אליסון צפוי לחזור למשחק מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד יום ראשון הקרוב. השוער הברזילאי, שנפצע במחזור הראשון של העונה מול נוריץ' והושבת מאז, חזר לאימונים מלאים כבר לפני פגרת הנבחרות ועבד בצורה אישית עם מאמן השוערים של הקבוצה ג'ון אכטנברג למרות שהשחקנים קיבלו שבוע חופשי בשל פגרת הנבחרות.

מה שמרמז עוד על חזרתו הצפויה של אליסון הוא הציוץ של ליברפול, שהעלו תמונה של השוער כשהוא נראה מאושר צועד אל מגרש האימונים במלווד והוסיפו אימוג'י מחייכים. מי שעוד צפוי לחזור למשחק מול השדים האדומים הוא ג'ואל מאטיפ, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה והתאושש בפגרת הנבחרות. גם הוא ערך אימון מלא היום וצפוי לשחק נגד יונייטד.

ליברפול נמצאת במקום הראשון בפרמיירליג עם 24 נקודות מ-24 אפשריות, בעוד מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה רע מאוד והשיגה עד כה רק תשע נקודות.

עוד בוואלה!

מוק' יורו: ספרד קרובה לעלייה עם 1:1 בשבדיה, 0:5 לאיטליה, רק 1:1 לרומניה

לכתבה המלאה

כמה שאוהדי ליברפול חיכו לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully