וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חוששים מפציעה של ריקי פוץ', צפו בעבירה המשולשת עליו

במועדון מודאגים מהברוטליות בה הקשר נתקל במשחקיה של ברצלונה ב'. קלייברט לוחץ לרכוש את היהלום של רד בול זלצבורג

מתוך טוויטר

בברצלונה יש מי שתוהה האם במועדון לא מסכנים של ריקי פוץ' כשהוא משחק בקבוצת המילואים, בליגה השלישית בספרד. הקשר בן ה-20 סיפק הופעה מצוינת ב-0:3 על אוריוולה ביום שבת, אבל המהלך הכי מדובר אחרי המשחק היה עבירה משולשת עליו.

פוץ' רשם שלוש הופעות בקבוצה הראשונה של ברצלונה בשתי העונות הקודמות ובחלק מהן הוא הצית את הדמיון של אוהדי הקבוצה. אבל בינתיים הוא משחק בעיקר בברצלונה ב', שם הוא נתקל לא פעם בתנאים לא פשוטים ובשחקני הגנה שנוהגים בו בברוטאליות.

בתקשורת המקומית טוענים שהמאמן, צ'אבי גרסיה פימיינטה, מאוד נזהר ולפני כל משחק חוץ מתלבט האם לתת לפוץ' לשחק. אם באצטדיון על שם יוהאן קרויף, הקשר הצעיר שיחק 90 דקות בכל משחק, הרי שבמשחק החוץ באחאה הוא ישב על הספסל ולא שותף ואצל ויאריאל ב' הוא שיחק 29 דקות בלבד.

"זו דרך אחת להגן עליו. דרך נוספת היא פשוט להעלות אותו לקבוצה הראשונה, איתה הוא מתאמן באופן סדיר", נכתב ב"לאוונגרדיה". ב"ספורט" החמיאו לקשר הצעיר וכתבו: "ההתקפות הפיזיות של השחקנים היריבים לא עובדות להם".

צפו בעבירה המשולשת על פוץ' בסוף השבוע. השופט הסתפק בכרטיס צהוב אחד

בינתיים בתקשורת הקטלאנית דיווחו אמש שברצלונה מגלה עניין רב ואמיתי בשחקן הכנף של רד בול זלצבורג, קארים אדיימי. הנער בן ה-17 אמנם מחזיק באזרחות ניגרית, אבל נולד וגדל במינכן. זלצבורג קנתה אותו ב-3.4 מיליון יורו ממחלקת הנוער של אונטרהאכינג בקיץ 2018 והעונה הוא משחק כמושאל בקבוצת הבת שלה, ליפרינג מליגת המשנה באוסטריה.

במקביל לליפרינג, אדיימי משחק בקבוצת הנוער של זלצבורג בליגת האלופות והוא כבש נגד גנק וליברפול בשני המחזורים הראשונים. פטריק קלייברט שמשמש בתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בברצלונה, מאוד התרשם משחקן הכנף הצעיר, רואה אותו משחק בעתיד ביחד עם אנסו פאטי ומפעיל לחץ גדול כדי לרכוש אותו. ההערכות הן שזלצבורג תדרוש לפחות 8 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

שחקני ברצלונה נפעמים מפרנקי דה יונג: "הוא יכול להיות אצן אולימפי"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ריקי פוץ'. רויטרס
ממשיך להלהיב. ריקי פוץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully