וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ניימאר נפצע במשחקה של ברזיל, ארגנטינה חגגה עם שישייה

כוכב הסלסאו הוחלף כבר בדקה ה-12 ב-1:1 מול ניגריה, שישה כובשים שונים לאלביסלסטה נטולי ליאו מסי ב-1:6 המוחץ על אקוודור

בווידאו: ניימאר משתעשע באימון

דווקא כשנדמה היה שניימאר מתחיל לחזור לעניינים, הגיעה היום (ראשון) פציעה נוספת במדי נבחרת ברזיל - הפעם בתחילת משחק הידידות מול ניגריה שהסתיים ב-1:1 בסינגפור. ארגנטינה התעללה באקוודור עם 1:6 במשחק שנערך באלצ'ה, ספרד.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל הפצוע עם המאמן טיטה. GettyImages
שוב זה קורה לו. ניימאר עם טיטה לאחר הפציעה/GettyImages

ברזיל - ניגריה 1:1

עם כל הכבוד למשחק, הסיפור הגדול היה ניימאר. זה קרה כבר בדקה ה-12, כשכוכב הסלסאו אחז בשריר הירך האחורי ודידה אל עבר הספסל ובמקומו נשלח לכר הדשא פיליפה קוטיניו. ככל הנראה, טיטה העדיף שלא לסכן יתר על המידה את שחקן פריס סן ז'רמן, ששותף ל-90 דקות במשחק ההכנה הקודם, ביום חמישי מול סנגל (1:1).

ניימאר כבר החמיץ את ארבעת המשחקים הראשונים של פריס סן ז'רמן העונה, אולם כשחזר החל להזכיר את השחקן שפעם היה, עם ארבעה שערי ליגה בחמשת המשחקים בהם לקח חלק. חומרת הפציעה עדיין לא ברורה, אולם בהתחשב בהיסטוריית הפציעות של החלוץ, שהחמיץ 48 משחקים בשתי העונות הקודמות, גם הפעם הוא עלול להיעדר מהדשא לזמן מה.

בזמן שברזיל חשבה על ניימאר, ג'ו אריבו מריינג'רס ניצל הגנה רדומה בדקה ה-35 וכבש את שערו השני בשתי הופעות במדי ניגריה. הלחץ של הסלסאו הניב שוויון של קאסמירו בדקה ה-48, אחרי נגיחה של מרקיניוס אל המשקוף. קשר ריאל מדריד נגח אל המשקוף בדקה ה-61 וגם גביגול המחליף לא הצליח להשלים מהפך.

עוד בוואלה!

ניימאר לא צפוי לחזור לברצלונה, פריס סן ז'רמן מנסה להאריך את חוזהו

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ברזיל חוגגים שער. רויטרס
לפחות לא הפסידו. שחקני ברזיל לאחר השער של קאסמירו/רויטרס

אקוודור - ארגנטינה 6:1

שישייה ראשונה לאלביסלסטה מול אקוודור מאז קופה אמריקה 2004, אז ניצחה בדיוק באותה תוצאה. ארבעה ימים אחרי הקאמבק מול גרמניה וה-2:2 בדורטמונד, ארגנטינה שיחקה הפעם בספרד, שוב ללא ליאונל מסי, ולא התקשתה להנחיל הפסד ראשון לחורחה סליסו, המאמן הארגנטינאי של אקוודור. לוקאס אלאריו, שכבש מול הגרמנים, נגח לרשת בדקה ה-20 אחרי קרן של מרקוס אקוניה, שהבקיע את השני בדקה ה-27 בעזרת הרגל של ג'ון אספינוסה. לאנדרו פארדס השלים בליץ של 12 דקות עם פנדל מדויק בדקה ה-32, אבל גם במחצית השנייה הקצב לא פסק.

אנחל מנה המחליף הפתיע את אגוסטין מרצ'סין בכדור חופשי קשתי בדקה ה-49 וצימק, אלא שהמחליפים של ארגנטינה דאגו להפוך את המשחק לתבוסה. פאולו דיבאלה בישל לבלם חרמן פסלה בדקה ה-66, ניקו דומינגס ירה פנימה בדקה ה-82 את שער הבכורה שלו במדי הנבחרת ולוקאס אוקמפוס חתם בדקה ה-86 עם השני שלו השבוע.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים, מימין לוקאס אוקמפוס. GettyImages
חגיגה באלצ'ה. לוקאס אוקמפוס והחברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully