וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין לקראת איי פארו: "נצטרך לעלות מדרגה, אי אפשר לזלזל בהם"

הנבחרת הצעירה נערכת למשחק הביתי (ג', 19:35, ספורט 5) ורוצה להישאר מושלמת במוקדמות יורו 2021. המאמן: "יש אווירה טובה וחיובית, אני מקווה שהיא תימשך עם התוצאה הרצויה"

מאמן הנבחרת הצעירה ניר לוין עם וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
רק אל תזלזלו. ניר לוין עם וילי רוטנשטיינר באימון, היום/שלומי גבאי

קצת לפני עלייתה של נבחרת ישראל לכר הדשא באצטדיון טרנר למשחק מול לטביה בעוד יומיים, תשחק הנבחרת הצעירה באצטדיון המושבה מול איי פארו (שלישי, 19:35, ספורט 5) במסגרת בית ו' של מוקדמות יורו 2021. ישראל הצעירה החלה את הקמפיין עם ניצחון 1:2 בקזחסטן וכעת תקיים משחק בית ראשון, מול הנבחרת החלשה בבית שכבר הפסידה שלוש פעמים וספגה 13 שערים.

ספרד, אותה תארח ישראל בחודש הבא (19 בנובמבר, חמישה ימים אחרי משחק הבית מול מונטנגרו), היא הפייבוריטית הברורה לתפוס את המקום הראשון ולהעפיל אוטומטית לאליפות אירופה שתיערך בהונגריה וסלובניה. הסגנית הכי טובה מבין תשעת הבתים תקבל גם היא כרטיס ליורו, ושמונה הסגניות האחרות תתמודדנה בפלייאוף.

אימון הנבחרת הצעירה של ישראל. שלומי גבאי
שחקני הנבחרת הצעירה, היום/שלומי גבאי

המאמן ניר לוין אמר לקראת המשחק: "היה ניצחון מכובד וחשוב בקזחסטן, משמעותי לתחילת הקמפיין, ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול איי פארו. אנחנו נערכים למשחק לא פשוט, בתקווה להגיע עם הרכב חזק ולהשיג את מה שאנחנו צריכים. יש אווירה טובה וחיובית בנבחרת הזו, ואני מקווה שהיא תימשך עם התוצאה הרצויה. אנחנו פייבוריטים וזה משחק בית שלנו, אבל עדיין זה משחק שמתחיל מ-0:0 והיריבה לא פשוטה. הם עשו חיים קשים לקזחסטן, גם אם הפסידו, ואנחנו לא יכולים לזלזל בהם. נצטרך לעלות מדרגה לעומת איך שנראינו מול קזחסטן".

לוין התייחס גם לעילי אלמקייס, שהוקפץ לנבחרת הבוגרת לפני המשחק מול אוסטריה: "דיברתי עם אנדי לגבי עילי אלמקייס, שמחתי לשמוע ממנו שעילי נראה טוב באימונים והוא רוצה שימשיך אצלו. בסופו של דבר, אנחנו צריכים לספק כמה שיותר לנבחרת הבוגרת ואחר כך להתמקד בתוצאות שלנו. אני שמח לראות בנבחרת גם שחקנים שהיו אצלנו בקמפיין הקודם. נחזיק אצבעות לבוגרת ונתמקד במשימות שלנו".

על עתידו בנבחרת, לאור העובדה שחוזהו מסתיים בחורף 2020: "אני לא מתעסק בתוצאות או בהצלחה שלי, אלא איך לקדם את השחקנים. חלק מהם אני מכיר כבר 8-10 שנים. המטרה היא לשפר אותם, לחנך אותם ולתת להם כלים כדי שיהיו יותר טובים, ולחבר נבחרת שתביא לתוצאות ולמקום שאנחנו רוצים להיות בו".

עוד בוואלה!

ערן זהבי: "במבחן הדרך הלכנו קדימה, כל עוד אוכל - אהיה בנבחרת"

לכתבה המלאה
seperator

סגל הנבחרת

שוערים: אסף צור (הפועל רעננה), דניאל פרץ (בית"ר תל אביב בת ים), נתנאל דלויה (בית"ר ירושלים).

הגנה: יהב גורפינקל (הפועל חדרה), עופרי ארד (מכבי חיפה), עמית כהן (הפועל רעננה), דני גרופר (הפועל תל אביב), נועם כהן (סקציה נס ציונה), גיל כהן (מ.ס. אשדוד), יונתן לוי (סקציה נס ציונה).

קישור: סמואל בראון (עירוני קרית שמונה), בן סביר (הפועל רעננה), עדן קארצב (עירוני קרית שמונה), אור דסה (הפועל רעננה), שי גולן (עירוני קרית שמונה), אילון אלמוג (מכבי תל אביב), עומר לקאו (עירוני קרית שמונה), תומר יוספי (הפועל באר שבע), מוחמד אבו פאני (הפועל חדרה).

התקפה: יונס מלדה (מכבי נתניה), יואב תומר (הפועל רעננה), רון אשכנזי (מכבי נתניה), תאי בריבו (מכבי פתח תקוה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully