וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל תל אביב, שממתינה בינתיים עם ביצוע שינויים נוספים בסגל

13.10.2019 / 8:13

מארק ליונס סיפר לבכיר בהנהלה על חוסר שביעות הרצון שלו, שאר הזרים לא פוגעים וההבטחה הצעירה עשויה לחזור ללאומית מהר מאוד. הפועל תל אביב פותחת עונה ברגל שמאל ומתייחסת למשחק באשדוד כקריטי

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אכזבה רבה. ליונס/קובי אליהו

הפועל תל אביב נשארה אמש (שבת) ללא ניצחונות בתום שני מחזורים בליגת העל אחרי הפסד ביתי 90:72 להפועל ירושלים. הקבוצה של אריאל בית הלחמי פתחה את המשחק טוב מאוד, הוליכה 2:12 אחרי 3 וחצי דקות, אך ראתה את מחזיקת גביע ווינר הופכת את המשחק כבר במהלך המחצית הראשונה ומשתלטת עליו לחלוטין במחצית השנייה בדרך לניצחון.

שני נתונים בלטו לעין בסיום המשחק - הזרים של הקבוצה תרמו 34 נקודות בלבד, כשהם קולעים ב-14 מ-37 מהשדה עם מדד משותף של 30. נתון נוסף אליו שמו לב בקבוצה רק במסיבת העיתונאים - שלושה אסיסטים בלבד ברבע האחרון אחרי 19 אסיסטים בשלושת הרבעים הראשונים, מה שמלמד על המשחק הלא קבוצתי שלהם בדקות ההכרעה.

בסיום המשחק נראו אנשי הפועל תל אביב מאוכזבים מאוד מההתפרקות במחצית השנייה, בדיוק כפי שקרה להם במחזור הפתיחה נגד הפועל חולון. הגארד מארק ליונס, שהגיע רק לפני המחזור הראשון, סיים את המשחק עם 11 נקודות והביע על הפרקט את חוסר שביעות הרצון שלו באמצעות תנועות גוף. בסיום נראה ליונס בשיחה כעוסה עם איש המועדון ידידיה רפפורט, כשהוא מספר על חוסר שביעות הרצון שלו ממה שקורה עד כה.

שחקני הפועל לתל אביב ים מדר, תומר גינת, אייזאה אייזנדורף. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. גינת, מדר ואייזנדורף/קובי אליהו

המצב הכלכלי של האדומים רחוק מלהיות טוב, והחילוף הראשון שהם ביצעו בסגל - ליונס במקומו של רודני פרוויס - לא עלה להם כסף שכן פרוויס היה שחקן יקר יותר. במועדון ימתינו עם ביצוע שינויים נוספים בסגל עד אחרי משחק הליגה נגד מכבי אשדוד ביום שני הבא, משחק אותו רואים בקבוצה כחשוב מאוד להמשך הדרך.

הגארד מייקל בריסקר, שהגיע בקיץ עם הרבה מאוד ציפיות ועם חוזה לשלוש שנים, קיבל אמש רק דקת משחק אחת, אחרי שגם במחזור הפתיחה לא הרבה לשחק. בשחקן מעוניינות קבוצות רבות מליגת המשנה, אך עדיין לא התקבלה החלטה בעניינו.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את הפועל תל אביב 72:90

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully