וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט לוקט אחרי ניצחון הפועל ירושלים: "אסור היה לנו לפתוח כך את המשחק"

13.10.2019 / 6:32

לפני היציאה לפתיחת ליגת האלופות בטורקיה, הפועל ירושלים דילגה על הפועל תל אביב בדרייב אין הודות לריצת 0:15 במהלך הרבע הרביעי. בקבוצה מאמינים שטיישון תומאס יהיה כשיר למפגש עם באנוויט

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. קובי אליהו
הרבה סימנים מעודדים. עידן זלמנסון חוגג/קובי אליהו

הפועל ירושלים תפתח ביום רביעי את העונה האירופית שלה, כשתתארח אצל באנוויט במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, ובכל הנוגע להכנה בזירה המקומית היא יכולה לסמן לעצמה וי גדול. שבועיים אחרי שזכו בגביע ווינר, האדומים חזרו לדרייב אין וגברו שם אמש (שבת) גם על הפועל תל אביב 72:90, בדרך למאזן 0:2 בליגת העל.

התוצאה מעט משקרת, כי המשחק היה צמוד הרבה יותר, ורק ריצת 0:15 של ירושלים במהלך הרבע הרביעי הבטיחה לה את הניצחון, כשתמיר בלאט צולף חמש שלשות. לקראת המשחק בטורקיה יקבל המאמן עודד קטש בחזרה את אייזיאה קאזינס ומינדאוגאס קופשאס, שני הזרים שלא נרשמו בינתיים במסגרת הישראלית ולא שיחקו מאז גביע ווינר. בקבוצה מאמינים שטיישון תומאס הפצוע יהיה כשיר.

"באופן כללי היה לנו משחק טוב, ואנחנו צריכים ללמוד מהדרך שבה פתחנו אותו", אמר הפורוורד טרנט לוקט, שתרם שש נקודות ושישה ריבאונדים. "פיגרנו 10:2, ולמרות שירדנו למחצית ביתרון, היה לנו שבוע להתכונן ואנחנו לא צריכים לפתוח ככה. יש לנו חבורה טובה של שחקנים, עם ליבה חזקה של אלו שהמשיכו מהעונה שעברה, וזה עוזר לנו להתחיל היטב את העונה".

שחקן הפועל ירושלים בר טימור. קובי אליהו
ילמדו את הלקח מהפתיחה החלשה? בר טימור/קובי אליהו

כשנשאל אם הראש לא היה כבר במשחק בבאנדירמה, אמר לוקט: "ידענו שהמשחק ברביעי מגיע, אבל הפוקוס שלנו היה על המשחק נגד הפועל תל אביב. רצינו לשמור על המומנטום ולהמשיך בהתקדמות. יש דברים שאנחנו צריכים עוד לעבוד עליהם".

נמרוד לוי, שסיים עוד ערב חיובי ביותר עם 15 נקודות, הוסיף: "אני שמח שנכנסתי לקצב. הפועל תל אביב הולכת חזק לריבאונד, וזה היה חשוב לנו. כל ניצחון מוסיף לנו קצת ביטחון, ואנחנו צריכים ללמוד ממנו".

השתתף בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully