וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "תמיר בלאט ונמרוד לוי יכולים להגיע הכי רחוק שאפשר"

12.10.2019 / 23:25

מאמן הפועל ירושלים שיבח את צמד הישראלים: "ממשיכי דרכם של כספי, אוחיון ומקל". בית הלחמי מתוסכל: "אנחנו מרימים ידיים כשלא הולך"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
בינתיים זה נראה טוב. קטש/קובי אליהו

הפועל ירושלים עדיין ללא הפסד העונה גם אחרי הביקור בדרייב אין הערב (שבת), שהסתיים ב-72:90 משכנע על הפועל תל אביב. מחזיקת גביע ווינר חזרה מפיגור דו-ספרתי אליו נקלעה תוך שלוש דקות וחצי, ועם ריצת 0:15 ברבע האחרון חגגה ניצחון שמאפשר לה להתרכז כעת בפתיחת ליגת האלופות של פיב"א, ביום רביעי בבאנביט. תמיר בלאט הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות, נמרוד לוי היה מצוין גם כן עם 15 ו-8 ריבאונדים.

"מה שהולך לפני תמיר ונמרוד זה מוסר העבודה שלהם וזה מדבק", החמיא עודד קטש לצמד הישראלים. "יש את כספי, מקל ואוחיון, כאלה שהובילו בכל העניין של לקחת את הכדורסל לרמה מקצוענית גבוהה, תמיר ונמרוד הם ממשיכי דרכם. אפשר לראות את זה בתוצאות, שחקנים מוכשרים שיכולים להגיע הכי גבוה שאפשר. המשחק התפתח די דומה למה שחווינו בשבוע שעבר, מחצית ראשונה יותר בקצב שכפו עלינו, לא שיחקנו מספיק חכם, זה נתן להם אפשרויות לרוץ. בחצי שני עשינו את ההתאמות, היינו הרבה יותר חכמים בהתקפה".

קטש הוסיף ואמר: "כשבאים לשחק מול הפועל תל אביב, תומר גינת הוא מפתח. יש לו חוש מדהים למשחק, חוש מדהים לריבאונד, זה משהו שמדברים עליו, הוא סקורר בנשמה שלו. אני שמח בשבילו שהוא משתפר ומתקדם. טיישון תומאס אמור לשחק בטורקיה, אני מקווה שלא יהיו הפתעות בעניין הזה. הוא לא בשיא הכושר. זה משהו שחיכינו לו הרבה זמן, אנחנו שמחים לקבל אותו במשחק חשוב שמתחיל עונה אירופית מאוד מאתגרת. זה הולך להיות לא פחות קשה משנה שעברה. נרצה לשחזר את העונה שעברה באירופה, מתחילים במשחק חוץ קשה".

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
לא מקבל תרומה משחקני המפתח. בית הלחמי/קובי אליהו

מנגד, אריאל בית הלחמי סיכם: "אותו תסריט אבל בסיטואציה אחרת ובצורה אחרת. הפסדנו משחק ב-20 הפרש ואי אפשר לספר סיפורים, היינו יותר דקות במשחק משבוע שעבר, אבל זה לא מספיק כדי לנצח קבוצה מהסוג של הפועל ירושלים. צריך שיותר שחקנים יתרמו, לא קיבלנו את התפוקה שהיינו צריכים לקבל וההפרש בסוף הוא לא טוב. ברור שהאצבע הראשונה מופנית לעבר השחקנים המובילים, אבל אני לא רוצה להסתכל על זה ככה. הפסדנו כקבוצה, אתם רואים מה היה. הקבוצה עצמה לא צריכה להפסיד ככה, אנחנו מרימים ידיים כשהעסק לא הולך. צריכים לטפל בזה.

"השחקנים נלחמו יותר היום, ההחטאות שלנו הוציאו לנו את האוויר, חסר את הקטע של לעצור את המפולת ולא לסיים משחק בצורה הזאת, צריך לסיים אותו בהפרש יותר סביר. התחלנו את המשחק מצוין והובלנו אבל אנחנו לא מספיק טובים עדיין כדי לשמור על הובלה מול קבוצה ברמה הזאת. לא היינו מוכנים כקבוצה לשחק ברמה הזאת נגד קבוצות כמו חולון וירושלים. אם לא נדע לעצור את זה, זה יכול להשפיע עלינו בהמשך. לפעמים סוג כזה של לוח משחקים יכול לשנות דברים גם בצורה החיובית. זה לא תירוץ".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את הפועל תל אביב 72:90

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully