וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: יאניס ניצח את דונצ'יץ', 26 נקודות לוויליאמסון

ה-MVP הפציץ 35 נקודות ב-111:118 על דאלאס. גם הסלובני נראה טוב עם 27. בכורה ביתית מוצלחת לרוקי המבטיח ב-127:128 על יוטה

עריכת וידאו: מתן חדד

עונת ה-NBA החדשה כבר ממש מעבר לפינה והלילה (בין שישי לשבת) נערכו עוד שבעה משחקי הכנה. שניים מהשחקנים האירופאים הטובים בליגה נפגשו בדאלאס, שם מילווקי ניצחה 111:118 את המאבריקס. יאניס אנטטוקומפו התקשה להציג את הכדורסל שלו באליפות העולם המאכזבת מבחינתו בסין, אבל ה-MVP נראה מצוין בהכנה והלילה הוא רשם שורה סטטיסטית של 34 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ואחוזים מצוינים כולל 3 מ-4 מחוץ לקשת. דרגאן בנדר שאכזב מאוד בפיניקס, תרם 17 נקודות מהספסל. ארסן איליאסובה הטורקי הוסיף 18. לוקה דונצ'יץ תרם 27 לדאלאס, כולל 5 מ-8 מהשלוש. קריסטפס פורזינגיס הסתפק ב-11 באחוזים רעים (4 מ-13).

יאניס אנטטוקומפו מילווקי. AP
נראה מצוין בהכנה. יאניס וברקע דונצ'יץ'/AP

זאיון וויליאמסון, הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון ומי שסומן כבר כיורשו של לברון ג'יימס, רשם בכורה ביתית מוצלחת עם ניו אורלינס שניצחה 127:128 את יוטה במשחק צמוד. וויליאמסון תרם 26 נקודות ב-23 דקות בלבד והוסיף אפילו שלשה אחת לרפרטואר שלו. ברנדון אינגרם ולונזו בול שני פליטי הלייקרס שהגיעו במגה טרייד על אנתוני דייויס רשמו משחק טוב של 18 ו-15 נקודות בהתאמה. יוטה, שתציג השנה את אחת החמישיות הטובות בליגה, קיבלה תרומה דו ספרתי מאוזנת מכל שחקני החמישיה וגם 20 נקודות מג'ף גרין שהוביל אותה מהספסל. ג'אבון בס אגב, קלע את סל הניצחון 1.4 שניות לסיום.

פילדלפיה ניצחה 87:100 את שארלוט ללא ג'ואל אמביד. ג'וש ריצ'ארדסון הוביל אותה עם 18, בן סימונס תרם 15 והפעם לא זרק מחוץ לקשת. אינדיאנה הביסה את שיקגו 87:105. ניצחונות גם לבוסטון, דטרויט ו-וושינגטון.

עוד בוואלה!

זכות הבחירה: אוקלהומה סיטי נדחקה לפינה, ויצאה עם הכי הרבה נכסים ב-NBA

לכתבה המלאה
זאיון וויליאמסון ניו אורלינס. AP
הדבר הגדול הבא אחרי לברון ג'יימס? זאיון וויליאמסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully