וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אם יוגב אוחיון היה בחורה, הייתי מתחתן איתו"

מאמן חולון החמיא לרכז שלו: "הוא מדהים". על אפשרות של שינוי בסגל: "לא נהסס לבצע שינויים". בראד גרינברג: "אנחנו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה"

שרון דרוקר מאמנה של הפועל חולון. ברני ארדוב
חולון עם פתיחה מושלמת בליגה. דרון דרוקר/ברני ארדוב

הפועל חולון המשיכה היום (שישי) את פתיחת העונה המוצלחת שלה בליגה כשהביסה את מכבי אשדוד 86:103. המחצית הראשונה היתה די צמודה כשהשחקנים של בראד גרינברג לא מאפשרים לאלה של דרוקר לברוח, אך במחצית השנייה חולון היתה גדולה על אשדוד וגמרה את הסיפור עוד ברבע השלישי שהסתיים ב-58:75 לסגולים.

מאמן חולון, שרון דרוקר אמר בסיום המשחק: "לפני המשחק דיברנו על זה שהקבוצה משחקת עם יותר ביטחון. מרכוס פוסטר לא נכנס למשחק טוב בחצי הראשון ונקלע לבעיית עבירות. בחצי השני זה קצת יותר נפתח, שיחקנו עליו והוא תרם לנו הרבה". לגבי שינויים אפשריים בסגל השחקנים אמר המאמן: "צריך להמשיך, זו רק ההתחלה של ההתחלה. הקדם עונה היה לא טוב, אבל יש לי ישראלים שאפשר לקחת אותם לכל קרב. הם עשו שיחות והכניסו את הזרים לעניינים. עדיין יש לנו על מה לעבוד ומה לתקן. נמשיך לגדול כקבוצה". דרוקר נשאל על יוגב אוחיון וסיפק ציטוט לא שגרתי: "אני אוהב את יוגב אם הוא היה בחורה הייתי מתחתן איתו. הוא מדהים. הוא קורא תרגילים, הוא מבין מה אני רוצה. אנחנו לא נהסס לבצע שינויים אם נצטרך, אבל בואו ניתן צ'אנס לקבוצה הזו עוד לא התחלנו את המשחקים באירופה".

עמית שמחון חוגג הפועל חולון. דני מרון
"רצנו ונהנינו ואני שמח". עמית שמחון/דני מרון

המצטיין של חולון, עמית שמחון: "אני חושב שהיינו אגרסיבים מהרגע הראשון. באנו לשחק בשביל הקהל המדהים הזה, באנו להילחם ואני חושב שהתוצאה לא משקרת. דווקא בגלל ההגנה שלנו ההתקפה נראתה כמו שנראתה. רצנו ונהנינו ואני שמח. יש לי היכרות ארוכה עם שרון ונוח לי עם שיטת המשחק שלו. אני שמח שהוא פה ואני שמח שאני יכול לתרום לחולון. אני מאושר".

המאמן המפסיד בראד גרינברג, אמר בסיום: "היה להם רבע ראשון נהדר ולא נכנסנו למשחק טוב ובכל זאת סיימנו את המחצית בתוצאה צמודה. ברבע השלישי הם רצו ומזה כבר לא הצלחנו לחזור. לא הוצאנו לפועל כמו שצריך, אנחנו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה. תמיד נחמד לקבל קבוצה מוכשרת ככל שאפשר, אבל זו הקבוצה שיש לנו ואני מאמין בחבר'ה הצעירים שלנו כמו עבו. אנחנו יכולים לשחק כדורסל הרבה יותר טוב ובזה אנחנו נתרכז. יש לנו קלעים טובים. נצטרך להניע את הכדור יותר טוב כדי לפנות אותם שיוכלו לעזור לנו".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את אשדוד 86:103

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully