וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "גמורים נפשית". זהבי: "אפילו לא היינו קרובים"

שחקני נבחרת ישראל שוב מאוכזבים ושוב תומכים בהרצוג. נאתכו: "למרות ההפסד, זו אחת התקופות היפות של הנבחרת". דסה: "אנדי ראוי ומתאים להמשיך". זהבי: "לפעמים גם מאה אחוז שאתה נותן לא מספיק"

צילום וידאו: יניב טוכמן

אכזבה עצומה בנבחרת ישראל מהיכולת במשחק אמש (חמישי) מול אוסטריה (3:1). הבוקר תצא הקבוצה מבית המלון שלה בוינה לנמל התעופה כדי לטוס חזרה לישראל ולהתחיל בהכנות למשחק מול לטביה ביום שלישי. "אנחנו מאבדים ריכוז לשניות קריטיות במקומות קריטיים ומשלמים על זה ישר", סיפר אמש הקפטן ביברס נאתכו בשיחה עם העיתונאים מישראל. "באנו עם תקוות ואמונה שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה. אנחנו גמורים נפשית אבל צריכים להמשיך הלאה למשחק מול לטביה. אני לא חושב שהמקום החמישי הוא המקום בו אנחנו צריכים לסיים ואני מקווה שניקח נקודות במשחקים שנותרו. כואב לאנדי. הוא מאוד רצה לנצח כאן. הוא היה הפעם פחות נסער בסיום המשחק".

מונס דאבור, נבחרת ישראל בכדורגל מול אוסטריה. GettyImages
"אנדי עובד נקי מאוד. מנסה לתת לנו לשחק. הלוואי שהוא ימשיך". נאתכו/GettyImages

- שחקנים עדיין נהנים לבוא לנבחרת?

"זו התקופה הכי טובה שלי בנבחרת ישראל. אני מאוד אוהב לבוא לנבחרת. אנחנו כן מנסים לשחק כדורגל ולא משנה אם זה בבית או בחוץ. למרות ההפסד הנוסף, זו אחת התקופות היפות של נבחרת ישראל".

- ההיכרות רבת השנים שלך עם ערן זהבי בטח מאפשרת לך להתמודד עם האכזבה האישית שלו.

"ערן עושה דברים ענקיים עבור הנבחרת, אבל יש פה שחקנים אחרים שנותנים את התחת ועושים את העבודה היותר שחורה ופחות בסטטיסטיקה. אין לי שום טענה לשחקני הנבחרת. אני גאה בחברים שלי".

- כקפטן הנבחרת, אתה חושב שאנדי צריך להמשיך לקמפיין נוסף?

"אנדי עובד נקי מאוד. מנסה לתת לנו לשחק. מנסה לשנות את המנטליות שלנו כדי שנאמין שאנחנו יכולים לנצח בכל מקום. הלוואי שהוא ימשיך".

עוד בוואלה!

הנבחרת שוב הפסידה, הגולשים שוב התרגזו משגיא כהן

לכתבה המלאה
ערן זהבי מאוכזב, נבחרת ישראל בכדורגל. GettyImages
"מוכן שייקחו ממני ארבעה שערים בשביל תוספת של ארבע נקודות". זהבי/GettyImages

אף שהיה מאוכזב מאוד, ערן זהבי טען אמש בתום המשחק שהוא לא היה נסער בהפסקת המשחק בחדר ההלבשה וגם לא בסיומו. "מי שמכיר אותי יודע שאני בדיוק ההפך הגמור מזה. אני אכנס לחדר ההלבשה ואדרבן את השחקנים. אני ממש לא אחד כזה שייכנס לחדר ההלבשה כדי לשבור אותו. הייתי שמח אם השערים שלי היו מביאים נקודות. אני לא הולך להאשים את שחקני ההגנה. צריך לעשות הגנה והתקפה יחד. אנחנו לא שם מבחינת ספיגת שערים ואנחנו ממש על הקצה מבחינת כיבוש שערים. אלה שני נתונים שאנחנו חייבים מאוד להשתפר בהם".

- הגעת למספר דו ספרתי של שערים אפילו שנשארו עוד שלושה משחקים לסיום הקמפיין.

"היה מאוד חשוב לי לעזור לנבחרת. הייתי מוכן שייקחו ממני ארבעה שערים בשביל תוספת של ארבע נקודות. אני פה גם לקמפיין הבא ואולי גם בו אבקיע כמות כזו של שערים".

- מה הבעיה שלנו?

"אנחנו חייבים להתרכז בפרטים הקטנים. אנחנו אפילו לא צריכים להיות כל כך מאוכזבים כי לא היינו בכלל קרובים. כשנהיה קרובים לעלות ולא נעלה, אז נתבאס. בשביל לעלות ליורו, צריך להיות הרבה יותר טובים בכל הפרטים. אני חושב שיש גם דברים טובים כי אנחנו מנסים לנצח בכל מגרש. אני לא זוכר את הנבחרת שלנו תוקפת כך".

- היה שווה לחזור לנבחרת למרות השריטות הנפשיות שאתה יוצא איתן משחק אחרי משחק?

"ברור שהיה שווה לחזור. זו הייתה חוויה מתקנת מאוד גדולה עבורי, עבור הנבחרת ועבור הקהל. זה לא היה צריך להסתיים כמו שזה היה קרוב להסתיים אם לא הייתי חוזר".

- אתה מרגיש ששחקנים אחרים נותנים מאמץ בנבחרת כמוך?

"אני לא רואה אצל שחקן אחד חוסר מחויבות. כולם נותנים מאה אחוז אבל לפעמים גם מאה אחוז שאתה נותן לא מספיק".

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג מנחם את ביברס נאתכו אחרי ההפסד מול אוסטריה. רויטרס
השחקנים בעדו. התוצאות נגדו. הרצוג/רויטרס

אלי דסה יצא בין הראשונים מחדר ההלבשה וסיפר מה הוא מרגיש: "אני לא חושב שאפשר לתאר כמה אנחנו מאוכזבים", אמר. "רוב הסיכויים שאנחנו לא בשלב הבא ואנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו".

- אתה מרגיש שהנבחרת התקדמה בקמפיין הזה?

"במבחן התוצאה ברור שלא התקדמנו אבל מבחינת המשחק, אנחנו רואים ניסיון לשחק כדורגל בכל מגרש כדי לנצח. יחד עם זה אנחנו מאוד נאיביים בפרטים הקטנים. מקום ריאלי? אנחנו צריכים לעשות עוד נקודות. אני רוצה לסיים במקום יותר גבוה מהמקום החמישי".

- מה עמדתך בנוגע להמשך דרכו של אנדי הרצוג בנבחרת?

"בפן האישי, אני חייב לאנדי הרצוג הרבה מאוד מהקריירה שלי. הוא ראוי ומתאים להמשיך. יש לו דרך ולפעמים צריך לתת זמן. גם כך אנחנו לא מצליחים לעשות טורניר גדול כבר כמעט 50 שנה אז מה הן עוד שנתיים? אני מרגיש שאכזבנו מאוד את אנדי הרצוג בבית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully