וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל מודה: "השמועות על עזיבת ריאל מדריד גורמות לי לשחק עם זעם"

הוולשי הגיב בביטול לדיווחים על היותו "נסער וכעוס" בגלל היחס מזידאן. ברבאטוב תוקף: "מה אוהדי ריאל רוצים ממנו לעזאזל?"

עריכת וידאו: מתן חדד

גארת' בייל ממשיך "לככב" בכותרות עיתוני ספרד - ושוב בהקשרים שליליים. בימים האחרונים דווחו כלי התקשורת המרכזיים במדינה על כך שהוולשי בן ה-30 החליט סופית לעזוב את ריאל מדריד - בין אם בקיץ או כבר בחלון ההעברות בינואר - אחרי שלא נכלל בסגל למשחק נגד קלאב ברוז' בליגת האלופות. העיתונאי גיאם בלאגה טען שבייל "נסער וכעוס" בגלל היחס מזינדין זידאן והוסיף ש"הוא כבר לא יכול לחכות לפתוח דף חדש במקום אחר".

לקראת המשחק הערב (חמישי, 21:45, 5 גולד) של נבחרת ויילס בסלובקיה, התייחס בייל בביטול לשמועות.

"השמועות גורמות לי לעלות לכר הדשא בזעם, מלא באמוציות", סיפר. "אני בסך הכל מנסה לשחק כדורגל, וכשאני על המגרש אני נותן 100 אחוז למען הקבוצה. אמשיך לעשות את זה, במדריד או במקום אחר".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
"אוהדים חושבים שאם שילמו עליך 100 מיליון, אתה צריך לעבור את כולם בדריבל ולכבוש". בייל/AP

מאמנו בויילס ריאן גיגס אמר ש"בנבחרת הוא משחק באופן קבוע, הוא אהוב, הוא שמח", והודה ש"הופתעתי ממה שקרה איתו בקיץ, עם האפשרות שיעבור לסין. אני חושב שכל מי שראה את זה מבחוץ חשב שזו סיטואציה קצת משונה, אבל נראה שהיא עברה עכשיו. זה מאחוריו".

גם חבריו של בייל יוצאים להגנתו. אחד מהם הוא דימיטאר ברבאטוב, ששיתף פעולה עם בייל בטוטנהאם בעבר, וכואב את היחס לו הוא זוכה במדריד. "בשביל שחקן כמו בייל, שכובש כל כך הרבה שערים, שמסוכן כל כך מול השער, זה מוזר שהוא לא מקבל שום כבוד או הכרה...", אמר. "מצד שני, אני זוכר שאוהדי ריאל שרקו בוז אפילו לכריסטיאנו רונאלדו מפעם לפעם. אני חושב לעצמי 'וואט דה פאק? מה הם רוצים מגארת' לעזאזל?"

לטענת ברבאטוב, "אנשים חושבים שאם שילמו עליך 100 מיליון יורו, זה אומר שאתה צריך לקחת את הכדור מהרחבה שלך, לעבור את כולם ולהבקיע. זה יוצר אפקט שלילי על האוהדים, אבל השחקנים הם בני אנוש בסופו של דבר. היחס הזה גורם לדברים שליליים".

עוד בוואלה!

"נשבר לו סופית מזידאן": גארת' בייל שוב רוצה לעזוב את ריאל מדריד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully