וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבר לו סופית מזידאן": גארת' בייל שוב רוצה לעזוב את ריאל מדריד

ב"אס" טוענים: הוולשי "זועם ומבולבל" בעקבות ניפויו מהסגל נגד ברוז', סוכנו מחפש לו קבוצה לקראת חלון ההעברות בינואר או ביוני

עריכת וידאו: מתן חדד

גארת' בייל מאס סופית בזינדין זידאן - והחליט לעזוב את ריאל מדריד בהקדם האפשרי. כך על פי דיווח הבוקר (שלישי) ב"אס". הוולשי בן ה-30 אמנם פתח בהרכב בניצחון 2:4 על גרנאדה בסוף השבוע, אולם נשאר "זועם ומבולבל" אחרי שהמאמן החליט לנפותו מהסגל למשחק נגד קלאב ברוז' בליגת האלופות מבלי לספק אף הסבר הגיוני לכך.

על פי הדיווח ב"אס", "בייל מרגיש שבדיוק כשהתחיל לחזור לכושר, בדיוק שחזר לאט לאט להיות חד, זידאן החליט לשלוח אותו ליציע בלי הסבר. בייל לא היה עייף, לא היה זקוק למנוחה - והוא לא מבין מה פשר המהלך הזה".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
היחסים שוב עלו על שרטון. בייל וזידאן/GettyImages

עוד דווח שסוכנו ג'ונתן בארנט כבר החל לחפש לו קבוצה אחרת לקראת חלון ההעברות בינואר. יחד עם זאת, התרחיש היותר סביר הוא שבייל יעזוב את ריאל בסיום העונה.

"שלא כמו בשנים אחרות, בייל לא מרגיש שבמועדון מגוננים עליו. גם פלורנטינו פרס שהגן עליו כל השנים לא משמיע קול, ובייל מבין את הרמזים", ציינו ב"אס".

כאמור, בייל שהיה על סף עזיבה לליגה הסינית בקיץ פתח את העונה בכושר לא רע בכלל. לאחרונה הוא גם זכה מחדש בתמיכת האוהדים, שבמשחק האחרון הריע לו ממושכות.

עוד בוואלה!

במדריד בטוחים: "הזאר הוא סוף סוף הזאר", פדה ואלוורדה מלהיב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully