וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד בטוחים: "הזאר הוא סוף סוף הזאר", פדה ואלוורדה מלהיב

ריאל משוכנעת ש"המשקולות יירדו להזאר מהרגליים" אחרי שער הבכורה. ב"מארקה" שיבחו: "יכול להיות שלזידאן כבר יש את הקשר שהוא מחפש"

עריכת וידאו: מתן חדד

למרות לא מעט ביקורת וכמה הופעות חיוורות, ריאל מדריד יצאה לפגרת הנבחרות כשהיא מוליכה את הטבלה בספרד. הבלאנקוס ניצחו היום (שבת) 2:4 את גרנאדה והבטיחו את המקום בפסגה למחזור נוסף, עוד לפני שאתלטיקו מדריד וברצלונה משחקות בעצמן.

אדן הזאר כבש שער בכורה, קארים בנזמה המשיך להפציץ, אבל ההתלהבות הגדולה בסיום הייתה מפדריקו ואלוורדה. ב"מארקה" כתבו: "יכול להיות שלזידאן כבר יש את הקשר שהוא מחפש. זידאן יוכל להמשיך לנשום בקלות אם פדה ואלוורדה יהיה על המגרש".

האורוגוואי בן ה-21 הגיע לבירת ספרד לפני שלוש שנים, התבשל בקבוצת המילואים ובהשאלה בדפורטיבו לה קורוניה והפך לשחקן רוטציה בעונה שעברה. השנה הוא מקבל המון קרדיט וזידאן אמר בסיום: "אני מאוד שמח בשביל ואלוורדה. הוא תמיד הראה שהוא שחקן מצוין, הוא מתפתח, תמיד מתקדם. הוא תמיד רוצה את הכדור והיום היה לו תפקיד מפתח בשניים מארבעת השערים שלנו. הוא כדורגלן מודרני עם תפקיד חשוב גם בהגנה וגם בהתקפה".

זידאן התייחס גם להזאר, שכבש ובישל: "הוא רוצה להוכיח שהוא שחקן טוב ואני שמח בשבילו. אנחנו צריכים אותו ככה, כשהוא משחק טוב, אבל גם כובש. הוא היה מאוד שמח בחדר ההלבשה, אנחנו שמחים בשבילו על השער והבישול. אני מקווה שזו רק ההתחלה".

שחקן ריאל מדריד, פדריקו ואלוורדה. AP
מחמאות מזידאן. ואלוורדה/AP

הזאר אמר בתגובה לשער הבכורה ש"אני שמח מאוד מהניצחון ומהגול. הגול הראשון תמיד קשה, אבל רציתי לעשות משהו מיוחד. שמח שזה עבד". הזאר הודה ש"מצופה ממני להרבה יותר, ואני מבין את זה - כי גם אני קשה עם עצמי. אנשים אומרים כל מיני דברים, ואני שומע הכל. רציתי לתת היום תשובה במגרש".

גם דני קרבחאל שיבח את הזאר ואמר: "אני מאושר בשבילו. הגול הזה הגיע לו, כי הוא עובד קשה באימונים ונעשה טוב יותר מיום ליום". לדברים הללו הצטרף גם אמיליו בוטראגניו שאמר: "הזאר שחקן נפלא, הוא יתרום לריאל עוד המון. הוא ידע בדיוק לאן לבעוט את הכדור עוד לפני שהחל לרוץ".

בתקשורת הספרדית קיבל הזאר נתח חלק גדול מהכותרות. "הזאר הוא סוף סוף הזאר", קראה הכותרת הראשית של "אס". "ירד לו משקל מהכתפיים, ומעכשיו הוא יהיה הרבה יותר משוחרר. זה בטוח".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד ניצחה 2:4 את גרנאדה ופתחה פער בפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully