וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מונעת ממילאן מאמן חדש? הפלונטר של לוצ'יאנו ספאלטי

הרוסונרי כבר סגרו עם המאמן בן ה-60, אבל הוא קשור חוזית ליריבה העירונית עד 2021 ודורש 5 מיליון יורו. סטפנו פיולי יגיע?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל

האם מילאן תצטרך לפנות לכיוון אחר בחיפושיה אחר מאמן שיוכל לתפוס את מקומו של מרקו ג'מפאולו. הניצחון הדרמטי על גנואה (1:2) ככל הנראה רק דחה את הקץ מבחינת מאמן הרוסונרי הנוכחי, כשהמועדון צפוי לבצע שינוי על הקווים במהלך פגרת הנבחרות.

לוצ'יאנו ספאלטי היה המועמד העיקרי להגיע וכבר סיכם את מרבית תנאיו, אבל אז גילו במילאן שהוא עדיין כבול מבחינה חוזית לאינטר עד 2021. כרגע המאמן בן ה-60 לא מוכן להתפשר על פיצוי של פחות משנה מלאה כדי לקבל את השחרור מהקבוצה שפיטרה אותו בסוף חודש מאי, כשגם לנראזורי אין רצון לשלוח אותו לזרועותיה של היריבה העירונית, ועוד עם כיסים מרופדים ב-5 מיליון יורו.

מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי. רויטרס
רוצה לחזור לעבוד, אבל רוצה פיצוי מאינטר. לוצ'יאנו ספאלטי/רויטרס

אם הנושא הזה לא ייפתר ביממה הקרובה, פאולו מאלדיני וזבונימיר בובאן יוותרו על האופציה של ספאלטי וימשיכו הלאה. המועמד הבא הוא סטפנו פיולי, איתו נוצר קשר אתמול, על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, והוא צפוי להיפגש עם אנשי מילאן. פיולי בן ה-53 עבד גם הוא באינטר (נובמבר 2016 עד מאי 2017) וקבוצתו האחרונה הייתה פיורנטינה, ממנה פוטר לפני כחצי שנה.

האלטרנטיבה לפיולי, שלא נחשב לשם חם מבחינת האוהדים, תהיה הבאת מאמן זר. מרסלינו הספרדי, שנפרד לאחרונה מוולנסיה אחרי זכייה בגביע המלך ושתי עליות רצופות לליגת האלופות, יילקח בחשבון במקרה כזה. גם שמו של רודי גרסיה ממשיך להיות מוזכר, אם כי הוא קרוב יותר להתמנות למאמן מונאקו.

באשר לשמועות על חזרה אפשרית של ג'נארו גאטוזו, העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו טען ב"סקיי איטליה" כי "אין שום מגעים בין הצדדים, בעיקר בגלל דם רע בינו לבין מאלדיני. אין לזה היתכנות כרגע, במשחק הכיסאות הנוכחי של המאמנים. גנואה רצתה את גאטוזו והוא סירב, אולי עכשיו יהיה משהו עם סמפדוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully