וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל ממשיך להתייבש: "גמר את הדרך שלו בארסנל"

הקשר לא נכלל בסגל בשלושת המשחקים האחרונים של ארסנל, שתקועה איתו בשל חוזה של 350 אלף ליש"ט לשבוע עד תום העונה הבאה

עריכת וידאו: מתן חדד

מה יהיה עם מסוט אוזיל? הקשר הגרמני, שמרוויח 350 אלף ליש"ט בשבוע, לא נכלל בכלל בסגל של ארסנל בשלושת המשחקים האחרונים. האוהדים והקבוצה משוועים לשחקן יצירתי בסגל די אפרורי ונטול יצירתיות וגם התקשורת מרבה לעסוק בסוגייה ולהציף אותה מול המאמן אונאי אמרי. הספרדי, מצידו, ענה לאחרונה בלקוניות שיש שחקנים אחרים שמגיע להם להיות בסגל יותר מאשר לאלוף העולם לשעבר עם נבחרת גרמניה.

מי שעוד עסק בנושא הוא קשר העבר של ארסנל ריי פארלור, שאמר: "התרשמתי מאוד מהצעירים שמקבלים קרדיט מהמאמן. אוזיל אפילו לא בסגל עכשיו. אני חושב שזה סוף הדרך שלו בארסנל. יש לך צעירים שראויים להזדמנות יותר ממנו כרגע. בוקאיו סאקה קיבל את הקרדיט בהתקפה, יש את גבריאל מרטינלי ומנקודת המבט של ארסנל הוא מצוין וגם דני סבאיוס שיחק במחזור האחרון. יש להם אפשרויות אחרות".

יש לציין גם שארסנל נמצאת במצב בעייתי מאוד עם אוזיל. הקשר הגרמני חתם בפברואר 2018 על הארכת חוזהו עד קיץ 2021 (כלומר עד תום העונה הבאה) תמורת סכום אדיר (350 אלף ליש"ט לשבוע). גם אם התותחנים יצליחו למצוא קבוצה שתסכים לקחת את הגרמני בן ה-30, קשה מאוד שהיא תהיה מוכנה או מסוגלת לשלם אפילו מחצית מן הסכום הזה ולכן יהיה קשה מאוד "להיפטר" ממנו.

ארסן ונגר דיבר על מצבה של ארסנל בראיון עם BEIN ואמר: "בכל שנה אנשים מצפים למשהו נוסף ממך, חוויתי את זה בארסנל. היינו 20 שנה ברציפות בטופ 4, אבל בסופו של דבר זה לא הספיק. היום אם ארסנל תשיג את הכרטיס לליגת האלופות, האנשים יהיו שמחים מאוד. זה קרה למאוריסיו פוצ'טינו. ברגע שאתה נמצא באותו מקום במשך ארבע או חמש שנים ולא משנה מה השגת, אתה תמיד צריך להראות לאנשים שאתה מסוגל ליותר. הוא בשלב הזה".

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
אוזיל ואמרי בימים פחות גרועים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully