וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ עוקץ את ליברפול: "יש הרבה סיבות לפער שלהם במקום הראשון"

מאמן מנצ'סטר סיטי רחוק כבר שמונה נקודות מהיריבה הגדולה, אך לא אמר נואש: "אני מכיר את השחקנים שלי. הם יכולים לעשות את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם ליברפול בדרך לאליפות ראשונה מאז ימי רוני רוזנטל? אלופת אירופה פתחה אמש (ראשון) פער של שמונה נקודות מסיטי אחרי שמונה מחזורים בעקבות ההפסד הסנסציוני של האלופה בבית מול וולבס. הפער של ליברפול בפסגה הוא הכי גדול שהשיגה קבוצת פרמיירליג אחרי שמונה מחזורים. הפער השני הכי גדול אחרי שמונה מחזורים היה חמש נקודות ואז צ'לסי המשיכה לזכייה באליפות בעונת 2014/15. אם אוהדי מנצ'סטר סיטי מחפשים סיבה לנחמה, הרי שבעונת 2013/14 סיטי של פלגריני רשמה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז ולמרות זאת זכתה באליפות.

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא אומר נואש. פפ גווארדיולה/רויטרס

אמש פפ גווארדיולה נשמע מאוד מאוכזב וכואב, אבל עדיין מאמין ואמר: "אני מכיר את השחקנים שלי. הם עדיין מאמינים שהם יכולים לעשות את זה. הפער גדול, אני יודע את זה". פפ עקץ את היריבה והוסיף: "יש הרבה נסיבות לכך שליברפול עדיין לא איבדה נקודות. עדיף לא לחשוב על זה שקבוצה אחת נהנית מיתרון של שמונה נקודות בפסגה. אנחנו רק באוקטובר, יש עוד הרבה משחקים".

למרות הפיגור הגדול, סיטי רוצה להיות הראשונה שזוכה בשלוש אליפויות רצופות מאז מנצ'סטר יונייטד שעשתה זאת בין השנים 2007 ל-2009. "רוב הקבוצות שזכו בשתי אליפויות רצופות, לא עשו את זה בעונה השלישית", הוסיף גווארדיולה. סיטי איבדה כבר חמש נקודות במשחקי הבית שלה העונה, שתיים יותר מאשר בכל העונה שעברה שבה סיטי הפסידה לקריסטל פאלאס וניצחה את יתר המשחקים.

עוד בוואלה!

וולבס הדהימה עם 0:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי, ליברפול ביתרון 8 בפסגה

לכתבה המלאה
דויד סילבה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
איזו אכזבה. דויד סילבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully