וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בנתניה מחריף, אלמוג כהן: "רק אנחנו יכולים לצאת מהבור"

7.10.2019 / 8:18

דראפיץ' המדוכדך לא התראיין, הקפטן כינס את השחקנים אחרי התבוסה מול בית"ר. ברדה: "אנחנו המאמנים כישלון אחד גדול עד עכשיו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי נתניה מודים שהם במשבר עמוק אחרי התבוסה הביתית לבית"ר ירושלים אמש (ראשון). תבוסה שהצטרפה לתבוסה שחטפה הקבוצה במחזור הקודם מול מכבי חיפה. בסיום המשחק ביקש הקפטן אלמוג כהן לדבר עם השחקנים בחדר ההלבשה ואמר בין היתר: "אנחנו למטה בתחתית ולא נצא מכאן אם אנשים לא ייתנו יד אחד לשני וירימו אחד את השני. רק אנחנו יכולים לצאת מהבור הזה ביחד אם נדע לשמור אחד על השני". המאמן סלובודן דראפיץ נראה מדוכדך מאוד והעדיף לא להתראיין.

מאמן מכבי נתניה, שי ברדה. ברני ארדוב
התייצב מול המצלמות במקום דראפיץ' המדוכא. שי ברדה/ברני ארדוב

המאמן שי ברדה יצא אל התקשורת ודיבר בכאב רב על הכישלון שהוא חש עד עכשיו. "יצאנו ממצבים יותר גרועים ונצא גם מזה. אנחנו חווים רגעים לא נעימים. אנחנו לא מצליחים להיות רעבים וזה בניגוד לאווירה המחוייבת שהיתה כל השבוע. אנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה. אני לא רוצה להאשים את השחקנים. אנחנו המאמנים כישלון אחד גדול עד עכשיו. אנחנו הבאנו את השחקנים ואנחנו נעשה איתם יותר. נמצא את הפתרונות. זה שלא באנו רעבים אחרי ההפסד למכבי חיפה, זה מדאיג מאוד. מגיע לקהל יותר. אנחנו בנינו את הציפיות. זה רגע לא פשוט למועדון אבל יהיו רגעים יפים יותר".

במחזור הבא אחרי פגרת הנבחרת יחזור למרכז ההגנה טים הויבאך ולצידו יפתח רומן גולובארט. גם בן תורג'מן ישחק במקום בורחה הררה שנראה עד עכשיו כרכש לא טוב שעשתה מכבי נתניה. בקבוצה יקיימו שיחות נוספות עם פאטוס בצ'יראי אותו החליפו המאמנים בהפסקה. רון אשכנזי שהציג יכולת טובה במקומו עשוי להמשיך בהרכב.

עוד בוואלה!

רוני לוי: "ידעתי שנחזור לנצח". אלמוג כהן: "אנחנו במשבר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully