וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ידעתי שנחזור לנצח". אלמוג כהן: "אנחנו במשבר"

6.10.2019 / 22:45

בית"ר ירושלים התאוששה מהתבוסה למכבי תל אביב עם 0:3 גדול בנתניה. גרסיה שהצטיין: "היינו מלאי מוטיבציה לתקן". שי ברדה: "אנחנו מאכזבים את עצמנו, את הקהל ואת בעל הבית"

שחקני בית"ר ירושלים, תמיר עדי, עלי מוחמד. ברני ארדוב
בבירה חזרו לחייך/ברני ארדוב

"ידעתי שנחזור לנצח ולהציג יכולת טובה. אמרתי מהתחלה שהקבוצה חדשה וייקח זמן לחבר אותה. בסך הכול עשינו הכנה טובה ונראינו טוב גם בגביע הטוטו. המשחקים האלו מאוד חשובים כדי להיכנס למסלול הנכון". כך, בטון שקול, סיכם הערב (ראשון) רוני לוי את ניצחון החוץ הגדול של בית"ר ירושלים, 0:3 על מכבי נתניה.

הקבוצה מהבירה התייצבה למשחק אחרי התבוסה 4:0 למכבי תל אביב בטדי, אבל ידעה להתרומם ולאסוף שלוש נקודות יקרות, למרות ששיחקה ב-10 שחקנים במשך כחצי שעה בעקבות הרחקתו של איתמר ניצן. לוי המשיך: "כל השחקנים שלנו גילו רצינות בתקופת ההכנה וגם משמעת קבוצתית וטקטית. בתחילת השנה זה נראה פחות טוב. לפעמים אתה לומד טוב יותר את השחקנים תוך כדי העונה. אמרתי לשחקנים במחצית שרק לפני ארבעה ימים ליברפול הובילה 0:3 וזלצבורג חזרה ל-3:3. ידענו שנתניה תשחק על הכבוד שלה וזה מאוד מסוכן".

ליוואי גרסיה שהציג את המשחק הטוב ביותר שלו במדי הקבוצה מהבירה, הוסיף: "ההרגשה מדהימה. ההפסד בשבוע שעבר היה מאכזב, אבל עבדנו קשה, באנו לנצח ואני שמח שהצלחנו. האנרגיה של הקבוצה הייתה טובה, היינו מלאי מוטיבציה לתקן אחרי התבוסה. אני מכיר את עצמי ותמיד רוצה להשתפר, אני שמח לעזור לקבוצה, זה הדבר החשוב".

ליוואי גרסיה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המשחק הטוב ביותר שלו מאז שהגיע לבית"ר ירושלים. גרסיה/ברני ארדוב

בנתניה נרשמה אכזבה גדולה. "אנחנו מאכזבים את עצמנו, את הקהל ואת בעל הבית", אמר שי ברדה, "בתחילת השבוע עבדנו על משהו מסויים ולא ראינו מזה כלום. נפלנו מבית"ר בכל אספקט אפשרי. היה חוסר ביטחון גדול של השחקנים. צריך לדעת להחזיר את הביטחון ולמצוא פיתרונות. אנחנו מנסים, אבל כרגע לא מצליחים. אני מבטיח שתראו נתניה הרבה יותר טובה בעתיד".

על פאטוס בצ'יראי אמר ברדה: "מה שאני צריך להגיד לשחקנים אגיד להם בצורה אישית. פאטוס לא פתח טוב את העונה הזו. יש אלמנט של ביטחון. אנחנו עושים את הכל כדי להחזיר אותו לעניינים. לא אבקר שחקנים שלי בשידור".

הקפטן אלמוג כהן אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים, הרגשנו טוב לפני המשחק ורצינו לבוא ולשמח את הקהל שלנו. הדברים לא הולכים, לא היינו במשחק וכואב לי מאוד על הקהל שלנו וגם עלינו, כי אנחנו באמת עובדים קשה. זה סוג של משבר. אף אחד לא יעזור לנו, נצטרך להוציא את עצמנו מהבוץ. כל אחד יצטרך להראות את האופי שלו ואיך אנחנו יוצאים מזה. קשה לי לנתח כרגע מה לא עובד, באמת נתנו הכול וכרגע זה לא מספיק".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הביסה את מכבי נתניה 0:3

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה, שי ברדה. ברני ארדוב
"מנסים למצוא פתרונות, אבל כרגע לא מצליחים". ברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully