וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני פתיחת הליגה: נייט לינהארט שוחרר מהפועל באר שבע

6.10.2019 / 13:49

האמריקאי נפרד מרמי הדר עוד לפני שהספיק לשחק בליגה. בשני: באר שבע מול גלבוע/גליל (20:00, 5סטארס). הפועל אילת תארח את עירוני נהריה של דני פרנקו

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חולון

משחקי מחזור הפתיחה בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקים שיפגישו את קבוצות הדרום והצפון של הליגה. הפועל אילת, הפתעת העונה מאשתקד, תרצה לפתוח את העונה ברגל ימין שתארח את עירוני נהריה המאיימת. הפועל גלבוע/גליל שעברה מתיחת פנים רצינית הקיץ תארח את הפועל באר שבע.

רביב לימונד עירוני נס ציונה מול רפי מנקו הפועל אילת. קובי אליהו
לעבודה. מנקו/קובי אליהו

הפועל אילת - עירוני נהריה (19:45, משולב בספורט 5)

אחרי העונה המצוינת שלה אשתקד, והקיץ הקשה שעבר עליה מבחינה כלכלית, הפועל אילת רוצה לפתוח את הליגה ברגל ימין. הקבוצה של אריק אלפסי נראתה לא טוב בגביע ווינר נגד עירוני נס ציונה ובמועדון מאמינים כי היכולת האמיתית שטמונה בסגל היא גבוהה בהרבה ממה שהוצג. מי שאמורים לסחוב את אילת העונה הם צמד הגארדים אבי בן שימול וג'רד טרל יחד עם רפי מנקו, ואלפסי יצטרך לקבל מהם תוצרת כבר במשחק נגד נהריה כדי לנצח את היריבה מהצפון.

אחת הקבוצות המסקרנות לקראת העונה הקרובה היא הקבוצה של דני פרנקו. נהריה נראתה מצוין בגביע ווינר, כשהיא מגיעה עד חצי הגמר ומקשה על מכבי תל אביב עד ההדחה, במה שהעלה את רף הציפיות מהסגולים אפילו עוד יותר. מלבד ארבעה זרים מנוסים שמכירים את ליגת העל, מקבל פרנקו גם את איגור קולשוב וטראוויס ווריק שנראים עד כה טוב מאוד, ואת איתי שגב שנחוש לרשום עונת פריצה. ניב משגב, שפספס את גביע ווינר בשל פציעה, צפוי לשחק.

"סוף סוף אנחנו מתחילים את העונה רשמית, כולנו חיכינו לזה", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "יוצאים למשחק חוץ באילת, הכי רחוק שאפשר ליסוע, אתגר נגד קבוצה ביתית בדרך כלל. אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים, ראינו שיש לנו קבוצה טובה, קבוצה שאפשר להצליח איתה. אנחנו יכולים לנצח ולהפסיד לכל קבוצה, עבדנו על עצמנו במהלך ההכנה לעונה. הסגל לא יכול להיות מושלם, אבל אני אוהב את הקבוצה שיש לנו, יש לנו חבורה של שחקנים שרוצים להלחם בשביל המועדון".

עוד בוואלה!

לפי שעה: כרם משעור לא יצטרף להפועל ירושלים

לכתבה המלאה
נייט לינהארט מכבי תל אביב. מגד גוזני
זה היה זריז. לינהארט/מגד גוזני

גלבוע/גליל - הפועל באר שבע (20:00, 5STARS ומשולב בספורט 5)

למעלה משבועיים עברו מאז טבילת האש של גלבוע/גליל בשמינית גמר גביע ווינר בבאר שבע, ולמשחק הביתי הראשון של העונה מופיעה הקבוצה של ליאור ליובין בסגל שונה כשהסנטר ניק וורד שוחרר ואת מקומו תפס ג'רוויס ורנאדו. הסנטר, ששיחק בעבר בהפועל ירושלים, הספיק לערוך משחק אימון עם הקבוצה נגד עירוני נהריה, ועדיין רחוק מכושר משחק, אבל בגלבוע מאמינים שייתן להם את המימד הנוסף שחסר להם. בקבוצה, שעמדה בסכנה קיומית בשלב מסוים בקיץ, מקווים לנוכחות מרשימה של אוהדים ביציעים.

גם הפועל באר שבע הספיקה לעבור שינוי מהותי לפני פתיחת העונה כששחררה את הפורוורד אנתוני לורנס והחתימה במקומו את דשון באטלר ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, וכן צירפה את הסנטר בן אלטיט. בבאר שבע מאמינים כעת שסגל הזרים שלהם הוא מספיק איכותי כדי לעמוד במשימות של הקבוצה. למשחק בגן נר תופיע הקבוצה ללא אקס גלבוע ספנסר וייס שנפצע וייעדר בחודש הקרוב מפעילות, ובהעדרו צפוי העומס על הגארד עדי כהן סבן לעלות. היום הודיעה באר שבע על שחרורו של נייט לינהארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully