וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי שעה: כרם משעור לא יצטרף להפועל ירושלים

6.10.2019 / 15:03

הפורוורד היה אמור להצטרף לאימוני מחזיקת הגביע, שאף הציעה לו חוזה זמני עד שימצא קבוצה, אולם פערים בין הצדדים מונעים עסקה בשלב זה. במועדון מתכוונים להמתין עם רישומם של קופשאס וקאזינס לליגה. תומאס יחמיץ גם את הפועל תל אביב

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים במחזור הבכורה

הפועל ירושלים פתחה אמש (שבת) ברגל ימין את העונה הרשמית, כשניצחה בנס ציונה 81:93, אבל הפתיעה כשהחליטה להופיע עם ארבעה זרים בלבד. מדובר במצב זמני: טיישון תומאס יחמיץ גם את המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא, ובקבוצה מתכוונים לרשום אותו כזר החמישי בזירה המקומית עם שובו לפעילות, בעוד עשרה ימים מול באנוויט בפתיחת ליגת האלופות.

עם זאת, לאדומים יש עוד שני זרים בסגל - מינדאוגאס קופשאס ואייזיאה קאזינס - שבשלב זה ישחקו רק בליגת האלופות, שתיפתח בעוד עשרה ימים. הסנטר הליטאי הוחתם מלכתחילה על תקן גיבוי שיירשם במסגרת אחת בלבד, ומעמדו יישקל מחדש לאור יכולתו החיובית בגביע ווינר; מצבו של הרכז האמריקאי שונה, לאור העובדה שמצבת הגארדים עמוסה בשחקנים שנשארו מהעונה שעברה ובקבוצה מעדיפים שלא להיחפז במילוי מכסת הזרים לעונה כולה.

כרם משעור, שאמור היה לחבור לאימוני ירושלים לאחר שלא מצא קבוצה לעונה הקרובה, אינו מצטרף לפי שעה. מחזיקת גביע המדינה הציעה לפורוורד חוזה זמני, שיכלול גם את הכללתו בסגל, עד שיקבל הצעה אטרקטיבית וקבועה ממועדון אחר - אולם המגעים עלו על שרטון ונכון לעכשיו לא נראה שהעיסקה בדרך.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים מול כרם משעור שחקן בני הרצליה. אלן שיבר, אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
הצעה לחוזה זמני. משעור/אתר רשמי, אלן שיבר, אתר מנהלת הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully