וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתקרב הפיוס בין ניימאר לאוהדי פריס סן ז'רמן"

הברזילאי ממשיך לכבוש, טוכל מודה ש"הוא מסוגל לעשות דברים מדהימים", והקללות מהיציעים מתחילות להפוך לתשואות. וגם: הבעיה החדשה עם אמבפה

מתוך יוטיוב

מערכת היחסים בין ניימאר לאוהדי פריס סן ז'רמן "משתפרת", כך טוען מאמן הקבוצה תומאס טוכל. הכוכב הברזילאי כבש אתמול (שבת) את השער הרביעי של קבוצתו בניצחון 0:4 על אנז'ה בפארק דה פראנס, ולניימאר כבר יש ארבעה שערים בחמישה משחקי ליגה (שניים מהם שערי ניצחון) - והכדורגלן מצליח להרגיע מעט את הרוחות אחרי הקיץ הסוער שבו ניסה בעקשנות לעזוב את פריס לברצלונה, ובעיקר מצליח להזכיר על מה הייתה כל המהומה. "ניימאר בדרך לפיוס עם פריס סן ז'רמן", נכתב ב"ל'אקיפ", "הוא היה מעורב על הדשא, סידר את השער הרביעי וזכה לתשואות, והברזילאי ממשיך לקנות מחדש את הקהל... אחרי שספג עלבונות ושלטי מחאה, אתמול כבר זכה לתשואות מחלקים רבים באצטדיון".

ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
שומעים? ניימאר/רויטרס

כזכור, בתחילת העונה אוהדי האולטראס של פריס סן ז'רמן הבהירו שלא יסלחו ניימאר על ההתנהגות המזלזלת שלו במועדון במהלך הקיץ ושרקו לו בוז והניפו נגדו שלטים בפארק דה פראנס, ובחודש שעבר ניימאר הודה ש"מעכשיו כל משחק עבורי יהיה כמו משחק חוץ" כשהוא מתייחס לאווירה העוינת נגדו. אבל מאז הוא המחיש את חשיבותו ותרומתו לקבוצה, והמאמן תומאס טוכל נשאל על הנושא ואתמול טען ש"מבחינת ניימאר, כן, זה משתפר, המצב נהיה קל יותר. הייתי אומר שזה תלוי רק בנו, תלוי בו כי הוא צריך להופיע שוב ושוב, להיות שחקן מכריע, לסבול, לרוץ אחרי הכדור. לא צריך לדבר".

טוכל טוען שניימאר "הראה הרבה דברים במשחק וניסה המון דריבלים, הוא שוב כבש, ויכול היה לכבוש אפילו יותר שערים, אבל אין ספק שהוא עדיין מסוגל לעשות דברים מדהימים. בסופו של דבר, באמת, זה תלוי בו".

אגב, בפריס סן ז'רמן מודאגים ממצבו של קיליאן אמבפה, ששוב לא שיחק בגלל הפציעה בשריר, וטוכל מקווה שהוא יקבל מנוחה בנבחרת צרפת ויוכל להתאושש בשבועיים הקרובים. טוכל: "הוא צריך טיפול. אנחנו צריכים להגיע לסיכום עם הנבחרת, אשוחח עם (המנהל המקצועי) לאונרדו בנושא".

עוד בוואלה!

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את אנז'ה והגדילה את יתרונה

לכתבה המלאה
ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
כן, זה קורה. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully