וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל כפר סבא: אמיליוס זובאס ודור אלו יחסרו

הכתומים יצטרכו להסתדר ללא השוער הליטאי ויהונתן שאבי יחליפו. אבישי כהן יחזור לעמדת המגן הימני, מתיאה ליואיץ' בקישור (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 6הסתיים06/10/2019
בני יהודה תל-אביב
    0
    • (6, גול עצמי) סנטוס
    הפועל כפר-סבא

    בני יהודה

    מחזיקת הגביע עדיין בלתי מנוצחת, אבל מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) תצטרך להסתדר לראשונה העונה ללא שוערה אמיליוס זובאס. הליטאי סובל ממתיחה קלה במפשעה ולא יהיה בסגל למשחק, כשאת מקומו בין הקורות יתפוס יהונתן שאבי בן ה-22, שרשם שש הופעות בליגת העל בעונה שעברה. גם דור אלו ייעדר בגלל כאבים בברכו ואבישי כהן יחזור לאייש את עמדת המגן הימני, בה החל את העונה. אריאל לזמי פצוע בקרסול וייעדר גם הוא מהסגל. הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ' עשוי לפתוח לראשונה.

    דן מורי אמר לקראת המשחק: "אני חושב שבשני המשחקים האחרונים הייתה לנו נפילה במחצית השנייה. כמו שאנחנו מתגוננים כקבוצה, וגם החלוצים והקשרים שלנו עושים הגנה בצורה מצוינת, אנחנו צריכים גם להתקיף כקבוצה. גם אנחנו כשחקני הגנה צריכים לדחוף יותר קדימה ואז הכול יהיה בסדר. אנחנו עובדים בשביל לתקן את הדברים האלה. כל אחד מאיתנו יצטרך לשפר את הרמה שלו ורק ככה נתקדם. אנחנו לא הולכים להגזים עם הביקורת, כי אסור לשכוח שבשני המשחקים האחרונים השגנו ארבע נקודות, כולל תיקו בחוץ מול הפועל תל אביב, ואם זה אסון עבור בני יהודה, אז הגענו לימים יפים".

    יהונתן שאבי שוער בני יהודה. קובי אליהו
    שמר שלוש פעמים על שער נקי בששת משחקיו בעונה שעברה. יהונתן שאבי/קובי אליהו

    הפועל כפר סבא

    אופטימיות בהפועל כפר סבא לקראת המשחק נגד בני יהודה, כשבקבוצה מאמינים כי עם משמעת טקטית נכונה אפשר לחזור עם שלוש נקודות. אופיר חיים עודד את שחקניו במהלך השבוע ואמר להם: "אני לא קונה את זה שבני יהודה לא בכושר ונראית רע. היא קבוצה מסודרת ומאורגנת שגם ביום פחות טוב שלה עושה נקודות. אנחנו צריכים להיות בשיא שלנו, מרוכזים וחכמים, כדי להביא נקודות". בנג'מין קוקו ימשיך לקבל קרדיט בחוד למרות שטרם כבש העונה בליגה.

    בנג'מין קוקו שחקן הפועל כפר סבא. סוכנות ג'יני
    מחכה לשער ראשון בליגת העל. בנג'מין קוקו/סוכנות ג'יני

    טריוויה

    * ניצחון הליגה האחרון של הפועל כפר סבא על בני יהודה היה ב-15 בדצמבר 2007, כשלירון זרקו וסמואל יבואה קבעו 0:2 בבלומפילד.

    * מאז נערכו עוד 10 מפגשים, כולל שלושה בליגה הלאומית, כשבני יהודה השיגה שבעה ניצחונות ועוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

    * סך הכול, מאזן מפגשי הליגה בין הקבוצות עומד על 17:29 לזכות בני יהודה, לצד 35 תוצאות תיקו. אם הכתומים יכבשו, זה יהיה השער ה-100 שלהם מול כפר סבא במסגרת הליגות.

    * הפעם הקודמת שבני יהודה התחילה עונה עם חמישה משחקים ללא הפסד, הייתה בדיוק לפני עשור. גם אז היו לה רק שני שערי חובה, אבל היו 11 נקודות (לעומת תשע כרגע) עם הכניסה למחזור השישי, בו נעצרה על ידי בית"ר ירושלים שגברה עליה 0:1 בטדי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 1550

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully