וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מתלהבים מ"רונאלדו הבא", אמרי: "יש שחקנים שמגיע להם לשחק לפני אוזיל"

הקשר הגרמני לא שותף משחק שני ברציפות. מאמנה של ארסנל: "הוא צריך לעבוד קשה". מחמאות לגבי מרטינלי בן ה-18 לאחר הצמד שכבש: "זריז וטכני. הכדור נדבק לו לרגל"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס פרסי כדורגלן השנה של פיפ"א

בארסנל מתקשים להירגע מהתצוגה אמש (חמישי) של הכישרון גבריאל מרטינלי שכבש צמד בדקות 13 ו-16 בדרך ל-0:4 קליל על סטנדרט ליאז'. הברזילאי בן ה-18 הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות התותחנים שמבקיע צמד במפעל אירופאי, זאת בנוסף להיותו השחקן הצעיר ביותר מאז אלכס אוקסלייד צ'מברליין שכבש בהופעת הבכורה שלו בארסנל, בניצחון על נוטינגהאם פורסט בגביע הליגה.

"הוא רעב להצליח ולהראות מה הוא שווה", אמר אונאי אמרי, מאמן ארסנל. "המהירות שלו מדהימה. הוא יכול לשחק גם כמגן ימני וגם כשמאלי. בברזיל הוא שיחק גם בעמדת החלוץ, אבל זו עמדה שפחות מתאימה לו. הגישה שלו מדהימה".

גבריאל מרטינלי שחקן ארסנל. רויטרס
כבר משווים אותו לרונאלדו וקוטיניו. מרטינלי/רויטרס

גם התקשורת באנגליה עסקו בהרחבה בשחקן, שסחט השוואות לשחקנים כמו קוטיניו ואפילו כריסטיאנו רונאלדו: "בכל הופעותיו עד כה הראה מרטינלי זריזות וטכניקה נהדרת. הכדור נדבק לו לרגל. בדומה לבן ארצו קוטיניו, מרטינלי שיחק בצעירותו על מגרשי קט רגל והדבר ניכר בטכניקה שלו", נכתב בבי.בי.סי. באי הבריטי הדגישו שמרטינלי נבחן כנער אצל מנצ'סטר יונייטד, אבל לא הוחתם בסופו של דבר. "האם מנצ'סטר יונייטד פספסה את כריסטיאנו רונאלדו הבא?", כתבו.

בנוסף, עסקו באנגליה באי שיתופו של מסוט אוזיל במשחק הניצחון על ליאז'. הגרמני סגר משחק שני ברציפות מבלי ששיחק דקה אחת. "אנחנו חייבים לתת הזדמנויות לשחקנים הצעירים, והם לוקחים אותן". אמר המאמן כשנשאל על אוזיל. "הוא (אוזיל) צריך להמשיך לעבוד. החלטתי שהוא לא יהיה בסגל כי יש שחקנים שמגיע להם יותר. מחר יש לנו אימון עם השחקנים שלא שיחקו וביום ראשון עוד משחק, ההחלטה לגבי מי ישחק תתקבל באותה צורה שקיבלנו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully