וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתוסכלת: "השחקנים חלמו, כל תוכנית המשחק לא עבדה"

4.10.2019 / 7:19

אחרי ההפסד לחימקי, במכבי תל אביב מודים: "חוץ מהאופי אי אפשר לקחת מכאן יותר מדי". אכזבה מווילבקין ושאר הגארדים, מחמאות לכספי, בקבוצה ממתינים לרצף משחקי הבית "כדי לראות איפה אנחנו עומדים"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב ביקרו את השחקנים אחרי חימקי: "הם חלמו"

- סקוטי ווילבקין לא בעניינים, בקבוצה הודו: "זה היה יום חלש שלו"

- עומרי כספי דווקא סחט מחמאות: "הוכיח שיכול להיות נשק בהמשך"

- בקבוצה מחכים לרצף משחקי הבית: "אחריו נראה איפה נעמוד"

seperator

1. במכבי תל אביב ביקרו את השחקנים: "הם חלמו"

מכבי תל אביב פתחה אמש (חמישי) את עונת היורוליג 2019/20 בהפסד חוץ 89:83 לחימקי מוסקבה. הצהובים, שכבר נחתו בישראל אחרי שטסו במהלך הלילה ממוסקבה, היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ההגנתית שהציגו השחקנים במשך קצת יותר משלושה רבעים, כשהם מאפשרים לחימקי להגיע ל-80 נקודות אחרי 33 דקות. בשלב הזה עבר יאניס ספרופולוס להרכב שונה, עם שני הסנטרים אות'לו האנטר וטאריק בלאק, שהיו המצטיינים של הצהובים במשחק, ועם ג'ון דיברתולומאו כרכז, והצליחו לעצור את היריבה. כאמור, גם הקאמבק הזה לא הספיק.

"כל תוכנית המשחק ההגנתית לא עבדה", אמרו בקבוצה, "שחקנים חלמו על הפרקט והשאירו את הקלעים של חימקי פנויים למרות שבמשך שלושה ימים מדברים על הקליעה של טימה כמשהו שאסור לקבל. חזרנו למשחק דרך בלאגן, הרכב מוזר שפתאום עבד, אבל חוץ מהאופי אי אפשר לקחת מכאן יותר מדי".

יאניס ספרופולוס כעס מאוד על הספסל, וגם בחדר ההלבשה ניסה לסדר את ההגנה מחדש אבל לא הצליח לעצור את השטף של חימקי, "הוא זרק כקלף אחרון את ההרכב הזה, שום דבר לא עבד בהגנה עד אז", הודו במכבי.

למרות ההפסד, שחקני הקבוצה נותרו אופטימיים. "זה היה משחק קשה, אני גאה בכולם על איך שנלחמנו עד הסיום", אמר טאריק בלאק שקלע 17 נקודות. "אנחנו צריכים 'לנקות' הרבה דברים, דברים קטנים גם בהתקפה וגם בהגנה. אני יודע שנוכל להיות טובים יותר, יש לנו המון פוטנציאל, יש לנו את מוסר העבודה כדי לעשות את זה. ניקח את המשחק הזה, ונמשיך הלאה. נישאר ביחד כמו אחים, נתקדם ביחד".

אות'לו האנטר שקלע 11 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים סיכם מצידו: "אני חושב שהראינו כמה דברים חיוביים, לצד דברים שאנחנו חייבים לשפר. אני גאה באיך שנשארנו ביחד והמשכנו להילחם עד הסוף. הראינו הרבה לב וזה מה שחשוב. היה לנו סיכוי לנצח, אם היינו לוקחים כמה ריבאונדים בהגנה ושומרים על הכדור, היינו מנצחים. זאת עדיין עונה ארוכה".

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 89:83 לחימקי מוסקבה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב אותלו האנטר, דני אבדיה. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התעוררו מאוחר מדי. האנטר ואבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

2. כשווילבקין לא פוגע

הרבה שחקנים רשמו יום לא טוב במכבי תל אביב. דני אבדיה התקשה להיכנס למשחק, יובל זוסמן לא פגע התקפית, טיילר דורסי בעיקר הזיק, וגם קווינסי אייסי לא היה בעניינים במשך שלושה רבעים, עד שהתעורר לקראת הסיום.

אבל רוב העיניים במכבי תל אביב נשואות ליכולת החלשה של סקוטי ווילבקין שסיים עם 9 נקודות בלבד ב-3 מ-10 מהשדה, מתוכם 2 שלשות מ-8 ניסיונות. ווילבקין התקשה להיכנס למשחק מתחילתו, ולמרות מומנטום מסוים ברבע השלישי, לא היה בשיאו.

"זה היה יום חלש של סקוטי", הודה אחד מאנשי הקבוצה, "מרגע שהוא נחת בארץ אחרי אליפות העולם בטורקיה הוא דיבר על כמה הוא רוצה להתחיל את העונה טוב וכמה חשוב לו לרשום עונה טובה, אבל הדברים פשוט לא התחברו לו. זה היה מסוג המשחקים שמהר מאוד רואים שהוא לא יתרום בהם".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב, נשמר על ידי שחקני חימקי מוסקבה סטפן יוביץ', ג'ונאס ג'רבקו. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדיין לא בעניינים. ווילבקין/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

3. מחמאות לכספי

מלבד שני שחקני הפנים של הצהובים, מי שעוד יוצא עם מחמאות מהמשחק הראשון של העונה הוא הרכש הכי נוצץ של הקיץ - עומרי כספי, שסיים עם 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

"מבחינתנו זה משחק ראשון, אנחנו צריכים ללמוד מזה"', אמר כספי בסיום, "היה קצת לחץ ואפשר היה לראות את זה במחצית הראשונה. יש לנו הרבה כישרון, בטח התקפי, וצריך לדעת לנצח משחקים. זה תהליך שנעבור, צריך להכיר את עצמנו יותר טוב וזה משהו שנעבוד עליו עם המאמן. המאמן עשה סוג של שינוי בחמישייה ברבע הרביעי ועשינו דברים אחרת. לא תרגלנו חמישייה כזו. אני חושב שאנחנו בתהליך, אנחנו משחקים במועדון גדול. אנחנו מאבדים יותר מדי כדורים, אנחנו צריכים להיות רעבים יותר לכדור. יש פה קבוצה מוכשרת".

בקבוצה החמיאו למנהיגות של כספי ואמרו: "יחסית לאיך שדיברו עליו לפני כמה שבועות, הוא היה יוצא מן הכלל. הוא עשה הרבה מאוד דברים התקפית, והוכיח שהוא יכול לקחת שחקנים לסל ברמה הזאת ושזה יהיה נשק יעיל להמשך. הגנתית, גם הוא לא רשם משחק גדול".

עומרי כספי, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"נשק יעיל להמשך". כספי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

4. העבירו את הלחץ הביתה

ביום ראשון תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון שיהיה הבכורה שלה העונה בליגת העל, משחק שאותו רוצים במכבי לעבור בצורה חלקה כדי להיות מוכנים למשחק החוץ נגד ריאל מדריד. לבירת ספרד ייצאו הצהובים כבר ביום שני, בשל יום כיפור, וישהו במהלך הצום בספרד כשהם מתאמנים בשלישי בבוקר ובמוצאי כיפור בעיר.

בקבוצה הודו שאחרי הפסד במשחק הבכורה, הדבר האחרון שהם היו רוצים זה משחק חוץ במדריד, אך זו ההגרלה, והם מתנחמים בכך שלאחר המשחק נגד ריאל הם ישחקו שלושה משחקי בית רצופים. "פספסנו הזדמנות להתחיל את העונה ברגל ימין, ועכשיו נצא למשחק שאנחנו אנדרדוג מובהק בו. בכל זאת, אחר כך יש לנו הזדמנות עם שלושה משחקי בית רצופים, נראה איפה אנחנו עומדים אחרי הרצף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully