וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "שיחקנו לא טוב, אבל אני שמח שלא ויתרנו"

3.10.2019 / 22:41

מאמן מכבי תל אביב מצא את הצד החיובי למרות ההפסד לחימקי. כספי: "אנחנו צריכים להיות רעבים יותר לכדור, אבל זה סוג של תהליך"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
היו לחוצים להגיע לצבע בתחילת המשחק. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את עונת 2019/20 ביורוליג עם הפסד 89:83 לחימקי מוסקבה. הצהובים שיחקו לא טוב בשלושת הרבעים הראשונים וירדו אחרי 30 דקות בפיגור 75:61. הם התעוררו ברבע האחרון וצימקו, אבל זה לא הספיק.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "התחלנו לא טוב, אני חושב שהיינו לחוצים להיכנס לצבע. מבחינה התקפית אמנם קלענו 40 נקודות, אבל החטאנו הרבה מצבים נוחים. מבחינה הגנתית אפשרנו יותר מדי סלים קלים, נתנו זריקות פתיחות והיריבה קלעה 48 נקודות. במהלך המחצית השנייה, לקראת סיום הרבע השלישי, אני חשוב שחזרנו ל-60:56, אבל אז אחרי פסק הזמן של חימקי איבדנו את הריכוז ונתנו להם לרוץ 0:13. הם עלו ליתרון גדול של 17 נקודות".

עומרי כספי מכבי תל אביב מול יונאס ירבקו חימקי מוסקבה. האתר הרשמי של חימקי מוסקבה, אתר רשמי
עומרי כספי לא מצליח לעצור את ירבקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של חימקי מוסקבה

היווני המשיך ואמר: "בסוף ניסינו לחזור למשחק ואני חושב שהצלחנו כי צימקנו לארבע הפרש, אבל פספסנו ריבאונד והם קלעו סל קל אהבתי את זה שלא ויתרנו למרות שהיינו בפיגור 17 והמשכנו להילחם עד הסוף. חימקי ניצחה כי היא שיחקה טוב יותר. אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו, ללמוד מהמשחק הזה ולדעת לשחק טוב יותר במשך 40 דקות. אני רוצה לברך את חימקי על הניצחון ומאחל לה בהצלחה בהמשך העונה. ניסינו לשנות את המשחק שלנו, אבל יש לחימקי קלעים מצוינים ולא הצלחנו לעצור אותם. החטאנו הרבה זריקות פנויות ואנחנו צריכים לייצר אחוזים גבוהים יותר. אם היה לנו יום קליעה טוב יותר מבחוץ, היו לנו יותר סיכויים לנצח.

"כולם צריכים לשחק טוב יותר, שיחקנו לא טוב. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב ואני מאמין שנלמד מהמשחק הזה. אמרתי שלשחקנים רבים אין ניסיון במשחקים כאלה כי הם צעירים או שרק הגיעו מה-NBA אז אנחנו זקוקים לזמן כדי להסתגל".

פורוורד הצהובים עומרי כספי אמר: "מבחינתנו זה משחק ראשון, אנחנו צריכים ללמוד מזה. היה קצת לחץ ואפשר היה לראות את זה במחצית הראשונה. יש לנו הרבה כישרון, בטח התקפי, וצריך לדעת לנצח משחקים. זה תהליך שנעבור, להכיר את עצמנו יותר טוב וזה משהו שנעבוד עליו עם המאמן. המאמן עשה סוג של שינוי בחמישייה ברבע הרביעי ועשינו דברים אחרת. לא תרגלנו חמישייה כזו. אני חושב שאנחנו בתהליך, אנחנו משחקים במועדון גדול. אנחנו מאבדים יותר מדי כדורים, אנחנו צריכים להיות רעבים יותר לכדור. יש פה קבוצה מוכשרת".

נייט וולטרס אמר לעיתונאי ג'וש הליקמן: "התחלנו לאט את המשחק הגנתית, הם קיבלו הרבה שלשות פנויות. ברבע הרביעי עשינו עבודה טובה כדי לחזור, אבל חפרנו בור עמוק מדי. חימקי קבוצה מוכשרת, בעיקר ששבד עם הכדור, היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר כדי לסגור את הקשת. הראינו אופי כשחזרנו ברבע הרביעי, אבל אנחנו צריכים להראות הרבה יותר טוב, אני מקווה שנשחק טוב ביום ראשון ונוכל לבנות על זה.

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 89:83 לחימקי מוסקבה

לכתבה המלאה
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה עם אנתוני גיל. רויטרס
שבד וגיל/רויטרס

מאמן חימקי רימאס קורטינייטיס אמר: "היו לנו בעיות עם עושי המשחק כי יוביץ' נפצע והיינו צריכים לגמור את המשחק עם שבד כרכז. היה לו קשה לשחק 30 דקות כי בהכנה לעונה הוא היה פצוע והתאמן לבד. הצלחנו לנצח בזכות העבודה שעשינו ברבע השלישי ואני מרוצה. מבחינת פוטנציאל גיל וירבקו הרבה יותר טובים, אבל ברור שהיום הכוח והאנרגיה שלהם היו מספיק כדי לנצח ואני שמח".

אנתוני גיל, שהיה הטוב בשחקני חימקי עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אמר: "אנחנו צריכים להשתפר, אסור לנו לאבד את הקצב שלנו בסוף. זה קרה לנו גם התקפית וגם הגנתית. אם אנחנו רוצים להצליח העונה, אנחנו צריכים לשחק חזק לאורך כל המשחק ולא עשינו את זה הערב, אבל אנחנו שמחים על הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully