וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אם ארנסטס שטקוס לא יהיה כשיר ב-100%, הוא לא ישחק"

3.10.2019 / 17:09

מאמן הפועל באר שבע עדיין לא משוכנע שהשוער שלו יהיה כשיר להפועל חיפה (ש, 20:30, ספ' 4). שמיר: "רוצים להשיג ניצחון חוץ ראשון"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ברק בכר מוכן להפועל חיפה/לירון מולדובן

הפועל באר שבע מתכוננת למשחק מול הפועל חיפה ביום שבת (20:30, ספורט 4). הקבוצה של ברק בכר ניצחה במחזור שעבר 0:1 קשה את הפועל רעננה והשיגה ניצחון שני ברציפות, מה ששיפר את מאזנה ל-11 נקודות והציב אותה במקום השני עם 11 נקודות מ-15 אפשריות. עכשיו ינסו האדומים להמשיך במומנטום במשחק חוץ שלפחות על הנייר נראה כלא פשוט.

עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
עדן שמיר לא מתמקד בנבחרת כרגע/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "כבר אמרתי שמליקסון השחקן הכי משמעותי במועדון. היה כיף לחזור לראות אותו משחק. עדיין צריך לחכות ולתת לו את הזמן. ברגע שהוא ירגיש טוב, נשמח לקבל אותו בחזרה. אנחנו צריכים לחכות ולעשות את הדברים בצורה חכמה וסבלנית". בכר המשיך ונשאל האם לקבוצה שלו יש בעיה בניצול המצבים ואמר: "זה שמגיעים למצבים זה דבר חשוב ואומר שיש קבוצה טובה שמייצרת מצבים ומניעה את הכדור בצורה נכונה. כבשנו לא מעט שערים העונה וגם 0:1 זה ניצחון וגם נייחים זה חלק מהמשחק. כולם אצלנו נותנים דגש על איך לשפר את המשחק ולהגיע ליותר מצבים".

על שילובו של ז'וזואה אמר בכר: "הוא יכול כבר להתחיל לשחק, ברור שהוא לא הגיע עם בסיס של הכנה אידיאלית, אבל רואים שיש לו הרבה כדורגל וגם במשחק האימון ראו שהוא עושה הרבה מהלכים יפים. נמצא את הדרך לשלב אותו. חוץ משון גולדברג, בגדול כולם כשירים. צריך לראות מה עם תומר יוספי, נראה מה מצבו. ארנסטס שטקוס מראה סימנים טובים, אבל אם הוא לא יהיה ב-100% הוא לא ישחק".

על טאפוקו המושאל להפועל חיפה והסיכוי שיחזור לבאר שבע בתום העונה אמר בכר: "הוא שחקן טוב וחשוב היה שיילך וישחק. היו לו כמה משחקים טובים העונה, נאחל לו בהצלחה, לא נגדנו אבל כן בהצלחה".

קשר באר שבע עדן שמיר: "ההכנה היא אותה הכנה לפני המשחקים, המטרה היא תמיד לבוא ולנצח. אנחנו מוכנים ומבחינתנו להשיג ניצחון חוץ ראשון זה חשוב מאוד גם כדי לתת לנו ביטחון לקראת ההמשך ולעזור לנו להשיג איזה רצף. אני לא יכול להגיד שזו אכזבה שלא זומנתי לנבחרת, ברור שאשמח להיות שם, אבל כרגע אני בהפועל באר שבע ויש לי עוד הרבה דברים לשפר. אם יקראו לי לנבחרת, אני אשמח, ברור".

עוד בוואלה!

מליקסון חזר, ז'וזואה פתח: 2:3 להפועל באר שבע על הפועל אשקלון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully