וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון חזר, ז'וזואה פתח: 2:3 להפועל באר שבע על הפועל אשקלון

2.10.2019 / 12:21

הקבוצה מבירת הנגב ערכה משחק אימון שנועד לסייע לחלק מהשחקנים להסיר חלודה. גל לוי וניב זריהן כבשו, שער נוסף היה עצמי

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

הקשר הפורטוגלי ז'וזואה, ערך הבוקר (רביעי) הופעה בכורה לא רשמית במדי הפועל באר שבע, כשזו גברה על הפועל אשקלון 2:3 במשחק אימון. ז'וזואה פתח ואת השערים כבשו גל לוי, ניב זריהן ושער נוסף היה עצמי. מטרת המשחק שביקש המאמן ברק בכר, הייתה לתת דקות למחליפים וביניהם הקשר הפורטוגלי שלא שותף מאז שהגיע לפני קצת פחות מחודש. בשבת האחרונה ישב ז'וזואה על ספסל המחליפים מול הפועל רעננה, אך מי שנכנסו כמחליפים היו ניב זריהן, רמזי ספורי וחנן ממן.

מי שעוד קיבל הבוקר דקות ראשונות אחרי ארבעה חודשים הוא מאור מליקסון, שנכנס כמחליף. מליקסון קיבל היתר רפואי לשוב לפעילות מלאה וכבר מתאמן עם כולם מזה זמן. מליקסון והפועל באר שבע מתכננים את הקאמבק שלו בשלב מסוים וכחלק מכך הוא אמור לקבל דקות. ארנסטס שטקוס החלים מהפציעה שלו לחלוטין ולקראת המשחק נגד הפועל חיפה, בכר יצטרך לבחור בינו לבין אוהד לויטה שעשה עבודה טובה בין הקורות כשהחליף את הליטאי.

היום תיערך ועדת משמעת למרואן קבהא, שעבר עבירת משמעת לפני שבוע. הקשר חזר להתאמן ביום ראשון אחרי שנופה מהסגל למשחק נגד רעננה.

סמנכ"ל המועדון, עו"ד עידו בר נתן, מונה כחבר הוועדה המשפטית של ארגון הקבוצות האירופאיות (ECA). מדובר במינוי חשוב ובוועדה המשפטית של הארגון נמצאים גם היועצים המשפטיים של מועדונים דוגמת ליברפול, יובנטוס, ברצלונה, צ'לסי, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד ועוד. הבעלים אלונה ברקת אמרה: "אני מברכת את עידו על המינוי. כמועדון חשוב לנו מאוד להיות בצמתים החשובים בכדורגל האירופי ומינוי שכזה הוא חלק מההתפתחות שלנו כמועדון".

שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון מאוכזב. לירון מולדובן
הקאמבק מתקרב. מליקסון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully