וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן גירדה 1:2 בחוץ על גנואה, שהחמיצה פנדל בתוספת הזמן

מרקו ג'מפאולו הציל את משרתו בזכות ניצחון ממש לא מרשים. תיאו הרננדז ופרנק קסייה הפכו אחרי יתרון של לאסה שונה, שהחמיץ פנדל שערורייתי שנשרק לטובת המארחת. גם סמפדוריה בצרות אחרי הפסד מול ורונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן אחרי האכזבה בליגת האלופות

המחזור השביעי בליגה האיטלקית נפתחה היום עם משחקי תחתית לחוצים. מרקו ג'מפאולו הציל כנראה את משרתו עם 1:2 קשה בחוץ על גנואה, שגם מסובכת עמוק בתחתית. סמפדוריה האחרונה הפסידה 2:0 לוורונה וגם אצלה נראה כי היה זה משחקו האחרון של אוזביו די פרנצ'סקו. ספאל גברה 0:1 על פארמה, ואילו המשחק בין ברשיה לססואולו נדחה לאמצע דצמבר.

seperator
פרנק קסייה מילאן. GettyImages
פנדל ששווה ניצחון. פרנק קסייה/GettyImages

גנואה - מילאן 2:1

אחרי ההפסד הביתי 3:1 לפיורנטינה שהציב את מילאן במרחק של נקודה מהקו האדום, דיווחה התקשורת במילאנו שאנדריי שבצ'נקו קיבל פנייה להחליף את מרקו ג'מפאולו שרשם ארבעה הפסדים בששת המחזורים הראשונים. הערב ג'מפאולו הציל כנראה את משרתו, או לפחות האריך אותה עם ניצחון חשוב מול גנואה, שכנראה תיפרד ממאמנה אורליו אנדראצולי שרושם הפסד רביעי בחמישה משחקים.

דווקא המארחת עלתה ליתרון ראשונה משער של לאסה שונה שבעט בעיטה חופשית שהטעתה את פפה ריינה המחליף של דונארומה החולה. אלא שתיאו הרננדז הקיצוני השמאלי השווה עם בעיטה מזווית בלתי אפשרית (52) ובדקה ה-57 הושלם המהפך בזכות פנדל של פרנק קסייה אחרי נגיעת יד ברחבה של דוידה ביראסצ'י שגם הורחק אחרי מבט חוזר במצלמות ה-VAR. בדקה ה-79 גם מילאן נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדוידה קלאבריה הורחק בצהוב שני. גנואה החלה להפעיל מכבש במטרה להשוות ובתוספת הזמן היא קיבלה פנדל שלא היה ולא נברא, אחרי התחזות של חלוץ גנואה ברחבה מול ריינה. השופט נעזר במערכת ה-VAR שמשום אישרה את הפנדל אבל הצדק נעשה כשלאסה שונה החמיץ מהנקודה הלבנה ומילאן לקחה את כל הנקודות.

אוזביו די פרנצ'סקו מאמן סמפדוריה. GettyImages
זה נראה כמו המשחק האחרון. אוזביו די פרנצ'סקו/GettyImages

ורונה - סמפדוריה 0:2

אוזביו די פרנצ'סקו ככל הנראה יסיים את תפקידו אחרי שבעה מחזורים בלבד, לאחר שסמפדוריה רשמה הפסד שישי ונותרה במקום האחרון עם שלוש נקודות. מיגל ולוסו הרים כדור קרן שמראש קומבולה האלבני בן ה-19 (שחקן ההגנה הכי צעיר שכובש העונה בחמש הליגות הבכירות) נגח פנימה בדקה התשיעית, וכדור חופשי של הפורטוגלי הפך לשער עצמי של ניקולה מורו בדקה ה-81.

משחק נוסף

ספאל - פארמה 0:1
לספאל: אנדראה פטאנגה (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully