וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבד צפוי לשחק מול מכבי ת"א: "מרגישים יותר מחוברים מחימקי"

3.10.2019 / 7:50

הצהובים יעלו למשחק הפתיחה של היורוליג (20:00) עם תחושה שאפשר להשיג ניצחון משמעותי. הכוכב הרוסי חזר להתאמן, קורטינייטיס: "מכבי לא הביאה תוצאות טובות מימי דיוויד בלאט"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

אחרי חודש וחצי של הכנה תעלה הערב (חמישי, 20:00, ספורט 5) מכבי תל אביב למשחק הפותח את עונת היורוליג 2019/20 כשתפגוש בחוץ את חימקי מוסקבה החזקה.

הצהובים ערכו אמש את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק, כשהמאמן יאניס ספרופולוס יחליט במהלך היום מי יהיה השחקן מבין ה-13 שיצאו להתמודדות שלא יתלבש. הצהובים עקבו מקרוב אחרי האימון של הקבוצה הרוסית, בעיקר בשל מכת הפציעות שמלווה אותה לאורך כל ההכנה, וגילו כי אלכסיי שבד ואנתוני גיל, שני שחקנים שהיו בספק להתמודדות בשעות הבוקר, ערכו אימון וצפויים לשחק.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יהיה מעניין לראות אותו ביורוליג. עומרי כספי/קובי אליהו

התחושות בקרב אנשי הקבוצה טובות, ובמכבי מאמינים כי ניתן לפתוח את עונת היורוליג עם ניצחון. "אם היינו משחקים כאן בעוד חודש, סביר להניח שהיינו מגיעים כבר עם פחות ציפיות, אבל יש לנו תחושה שבשלב הזה אנחנו יותר מחוברים מהם", אמרו בקבוצה, "חימקי לא עשתה יותר משני אימונים בסגל מלא, אנחנו לא יודעים כל כך למה לצפות מהם, אבל הם לא יודעים גם למה לצפות מעצמם".

עומרי כספי יעלה למשחק היורוליג הראשון שלו מזה 11 שנים, כשבקבוצה מרוצים מקצב הכניסה שלו לכושר. לצידו יערכו מספר שחקנים את הופעת הבכורה שלהם במפעל - אלייז'ה בריאנט, טיילר דורסי וקווינסי אייסי, שחקנים שלכולם מייעדים במועדון תפקידי מפתח למהלך העונה. בריאנט עשוי להיות זה שיקבל כבר הערב את אלכסיי שבד אם ישחק, כמו גם יובל זוסמן.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן עם שחקן חימקי מוסקבה אלכסיי שבד. אתר רשמי
במכבי היו שמחים אם הוא לא היה משחק. שבד שומר על זוסמן/אתר רשמי

בצד הרוסי, רף הציפיות שהונחת על רימאס קורטינייטיס הוא הגבוה ביותר שהיה למועדון אי פעם. "יש לנו עדיין פציעות כשסרגיי קראסב ודאיריס ברטנס לא ישחקו", אמר אמש קורטינייטיס, "אלכסיי שבד ואנתוני גיל התאמנו וזה סימן טוב. מכבי היא קבוצה טובה מאוד, למרות שמימי דיוויד בלאט הם לא הביאו תוצאות אבל כעת הם נבנו מחדש. יש להם מאמן טוב וסגל טוב עם ווילבקין, וולטרס, כספי ובלאק. הם קבוצה טובה, אבל אנחנו משחקים בבית וצריכים לתת מאמץ כפול ולהשאיר אנרגיה על המגרש, להראות ביטחון. שיחקנו שני משחקים ב-VTB עד כה, יש לנו דברים טובים, לצד דברים פחות טובים, אבל אני חושב שיהיה בסדר, כי השחקנים מתאמנים טוב מאוד. מקווה לפתוח את העונה עם ניצחון".

יונאס ירבקו, שחזר לאירופה אחרי עשר שנים, בדיוק כמו עומרי כספי, סיפר: "אני מצפה שנהיה מוכנים. הייתה לנו הכנה ארוכה, עם משחקים טובים לצד משחקים פחות טובים. נבוא עם תוכנית משחק נגד קבוצה טובה. אני יודע שיש להם קבוצה טובה עם נייט וולטרס ועומרי כספי כמו גם טאריק בלאק וקווינסי אייסי. הולך להיות קשה מתחת לסל, יש להם קבוצה טובה שיודעת לשחק כדורסל טוב. אני מרגיש שיש לנו תוכנית משחק טובה, ונצטרך לבוא ולבצע אותה".

עוד בוואלה!

סקוטי ווילבקין: "אין סיכוי שנפתח את העונה גרוע כמו בשנה שעברה"

לכתבה המלאה

מתוך Fast Break, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully