וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "אין סיכוי שנפתח את העונה גרוע כמו בשנה שעברה"

2.10.2019 / 11:16

מכבי תל אביב תתחיל את עונת היורוליג נגד חימקי מוסקבה בחוץ (ה', 20:00, ספורט 5). הרוסים יחסרו את מוזגוב וקראסב הפצועים

מנהלת הליגה בכדורסל

מכבי תל אביב תמריא היום למוסקבה, שם היא תפגוש מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5) את חימקי במחזור הראשון של היורוליג. הצהובים יצאו ללא הפורוורד אנג'לו קלויארו שנשאר בארץ על מנת להיכנס לכושר משחק ולפני ההתמודדות, יחליט המאמן יאניס ספרופולוס מי השחקן הנוסף שלא יתלבש - ככל הנראה יהיה זה סנדי כהן.

ספרופולוס אמר לפני ההמראה: "אנחנו יוצאים למשחק מאוד קשה כי חימקי הביאה הרבה כוכבים חדשים והוציאה הרבה כסף בקיץ. נכון, יש לה שחקנים פצועים, אבל זה לא אומר שהיא תחסר להם איכות וניסיון. מדובר בקבוצה מצוינת מבחינה התקפית ונהיה צריכים להיות מרוכזים ולדבוק בתכנית המשחק שלנו".

סקוטי ווילבקין הוסיף: "משחק קשה, בעיקר מפני שהוא בחוץ. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו יותר מבהם. אני אופטימי כי אני יודע שאין סיכוי שנפתח את העונה גרוע כמו את העונה שעברה - זה לא יקרה שוב. הפציעות שלהם? זה חלק מהמשחק, אנחנו צריכים להתכונן לחימקי כקבוצה ולא כיחידים".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מבחן אמיתי ראשון העונה. ספרופולוס/קובי אליהו

חימקי מוסקבה, שפתחה בשבוע שעבר את עונת ה-VTB עם שני ניצחונות קלים, היא קבוצה שלפחות מבחינה מסורתית, מכבי תל אביב נהנית לפגוש את הקבוצה הרוסית. בשמונה מפגשים המאזן עומד על 2:6 לצהובים, כולל 1:3 במוסקבה.

חימקי עברה הקיץ שינוי גדול מאוד והיא נחשבת לאחת הפייבוריטיות להגעה לטופ 8 בסיום העונה. אל אלכסיי שבד ואנתוני גיל המצוינים, הצטרפו דאיריס ברטנס, סטפן יוביץ', ג'רמי אוואנס, דווין בוקר, יאניס טימה, כריס קראמר, סרגיי קראסב ושני שחקני רכש מה-NBA - יונאס ירבקו השבדי וטימופיי מוזגוב המקומי. אלא שלמרות הרכש הנוצץ, לקבוצה של רימאס קורטינאיטיס יש רשימה ארוכה של פצועים. קראסב ומוזגוב לא ישחקו, בעוד שבד וגיל עדיין בספק גדול.

עוד בוואלה!

עומרי כספי במקום ה-25 בדירוג שחקני היורוליג, טאריק בלאק 26

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully