וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס הרננדז: "הבנתי שאבי נטש אותנו כי הוא לא אהב אותנו"

מגן באיירן דיבר על הטראומה עם עזיבת אביו כשהיה בן שש: "אין לי מושג איפה הוא, מה הוא עושה או אם הוא חי בכלל"

עריכת וידאו: מתן חדד

הרכש היקר ביותר של באיירן מינכן בכל הזמנים לוקאס הרננדז התראיין ב-DAZN הגרמני לקראת המשחק של הקבוצה מול טוטנהאם הערב (22:00, 5+) ודיבר על הציפיות ממנו ועל הסיפור הכאוב עם אביו.

אביו של הרננדז ז'אן פרנסואה היה בלם צרפתי ששיחק בין היתר במארסיי ובעונות האחרונות בקריירה בספרד, שם שיחק בקומפוסטלה, ראיו וייקאנו ואתלטיקו מדריד.

"אמא שלי, אחי ואני הפכנו מיד אחרי הפרידה לטריו", סיפר לוקאס, "תיאו ואני היינו כל הזמן רק עם הכדור, בבוקר, בצהריים ובערב. כל הזמן היינו משחקים. אחי הוא החבר הכי טוב שלי, אנחנו קרובים מאוד. מעולם לא הצלחתי להבין למה אבי נטש אותנו והלך ככה. לכן גדלנו עם אמא בלבד. היא חיה בשבילנו, עבדה בשבילנו ונתנה לנו כל מה שאפשר לבקש. רק אחרי שתיאו ואני הפכנו לכדורגלנים מקצוענים היא הייתה יכולה להישען מעט לאחור ולהירגע".

לוקאס הרננדז שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"אני עכשיו בן 23 ואז הייתי בן חמש או שש. הוא עזב לפני 16 או 17 שנה ומאז לא שמענו ממנו בכלל. אין לי מושג איפה הוא, מה הוא עושה ואם הוא אפילו חי או לא". הרננדז/GettyImages

מגן נבחרת צרפת ובאיירן מינכן המשיך ואמר: "אמא שלנו אמרה שהם נפרדו ויום אחד בלי שום התראה הוא פתאום הלך ואנחנו לא שייכים אליו יותר. זה היה כמובן מורכב מאוד לחיות פתאום בלי אבא. אמא שלנו הסתגלה היטב וממש מילאה גם את התפקיד של אבא. לאחי ולי הייתה ילדות מורכבת, אבל יפה מאוד. לא ניסיתי ליצור קשר עם אבא שלי כילד. כשהייתי ילד רציתי כמובן לחפש ולדעת מה קרה. ככל שהזמן עבר חשבתי על זה פחות ופחות. חשבתי יותר על עצמי ועל החיים שלי כי הבנתי שהוא הלך בגלל שהוא לא אוהב אותנו. ואם הוא לא אהב אותנו, אז יותר טוב שהוא הלך.

"אני עכשיו בן 23 ואז הייתי בן חמש או שש. הוא עזב לפני 16 או 17 שנה ומאז לא שמענו ממנו בכלל. אין לי מושג איפה הוא, מה הוא עושה ואם הוא אפילו חי או לא. בינתיים לי יש משפחה קטנה משל עצמי והעובדה שהוא לא יצר איתנו קשר בכלל מראה שאנחנו לא מעניינים אותו או שאין לו שום חשק להכיר אותנו. סבתא שלי עזרה לנו מאוד גם, היא תמכה בנו כלכלית כדי שנוכל לגור אצלה וללכת לבית הספר. בגלל זה אני אומר שסבא שלי הוא כמו אבא שלי וסבתא שלי היא האמא השנייה שלי".

עוד בוואלה!

שלישי בליגת האלופות: אדן הזאר ישפר את המספרים העגומים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully